poniedziałek, 6 czerwca 2011

I po weekendzie

Jak ja też nie lubię poniedziałków :). Mój sen był znów za krótki. Jak co tydzień obiecuję sobie, że dzisiaj położę się wcześniej.....
Weekend spedziłam bardzo rodzinnie, choć wiadomo, że nie zabrało wieczornego wypadu do znajomych - kolacja u Reni była przepyszna!
A oto moje stroje z weekendu.
Sobota była bardzo słoneczna tak więc i mój strój musiał być kolorowy :)




Sukienka z Mohito

Niedzielny strój w troszkę bardziej stonowanej kolorystyce






Bluzka - Orsay
Spódniczka - H&M
Naszyjnik i kopertówka - Parfois
Buty - Nine West
(wszystko z tegorocznych kolekcji)

To co moi drodzy miłego dnia i byle do weekendu :)




4 komentarze:

  1. Naszyjnik jest genialny. Gdzie mogę znaleźć ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Amatorie
    Będąc na Twoim blogu zauważyłam, że jesteś z Poznania tak więc moja droga najbliższy sklep parfois jest w Galerii Malta :) ostatnio jak tam była widziałam, że te naszyjniki jeszcze są w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej- ten drugi zestaw jest mistrzowski:))) serio kolory i faktura bluzki

    OdpowiedzUsuń