wtorek, 28 czerwca 2011

Komplementy

Muszę się z Wami podzielić pewnym wydarzeniem, które miało miejsce w zeszłą sobotę. Tak, tak to ta sobota gdzie z kumpelami wybrałyśmy się na wieczorne zwiedzanie Sopotu bez baterii w aparacie :( Ale kontynuując będąc w jednym z clubów podeszła do mnie pewna bardzo ładna nieznajoma mi blondynka i powiedziała mi parę miłych słów, które ciągle mi chodzą po głowie.......Zrobiło mi się naprawdę miło. Rzadko kiedy zdarza się by dziewczyna skomplementowała inną dziewczynę i miała jeszcze odwagę do niej podejść i jej to powiedzieć. Powiem Wam szczerze, że komplement od dziewczyny czasem chyba znaczy więcej niż od męźczyzny, a na pewno już w clubie :)
Ja naszczęście nigdy nie miała z tym problemów i zawsze potrafiłam docenić inne dziewczyny: ich urodę, strój. Może coś w tym jest, że wszystko wraca do człowieka :)
Miłego dnia Wam życzę!!!




3 komentarze: