piątek, 17 czerwca 2011

Kopertówki

Kopertówki na co dzień nie są praktyczne, przynajmniej takie jest moje zdanie. Ja najczęściej zakładam je na wieczorne wyjścia. Przez parę lat troszkę mi się ich uzbierało. Mam ich ponad 40 sztuk. Niektóre z nich są bardziej wynoszone inne zupełnie nowe - raz wykorzystane. Chcąc nie chcąc do wieczornej wizytowej kreacji są wskazane.
Jutro czeka mnie wyjście i nie zgadniecie - nie mam w swoim zbiorze kopertówki, która pasowałaby do mojej kreacji, którą mam w planach założyć. Ale też nie mam w planach kupować kolejnej, tylko na jedno wyjście, no chyba, że.................. :)

Kopertówki
  








6 komentarzy:

  1. łał niezła kolekcja a ile masz sztuk normalnych torebek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie liczyłam ile mam sztuk normalnych torebek, tak więc na to pytanie nie odpowiem, ale mam ich dość sporo. Mam słabość do butów i torebek. Zapewne jak większość kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokazna kolekacja ! zazdroszczeee

    OdpowiedzUsuń