środa, 8 czerwca 2011

Kosmetyki

Balsamy do ciała - im wyraźniejszy zapach tym lepiej. Lubię czuć zapach na swoim ciele. Wszystkim tym bezzapachowym mówię "nie, dziękuję".
Ostatnio w Douglasie pojawiła się nowa serja kosmetyków - balsamy, masła i żele do mycia ciała z linii SWEET SECRET z firmy Farmona jak dla mnie rewelacja. Po szybkim namyśle kupiłam na wypróbowanie masło o zapachu słodki kokos i banany i nie żałuję, jestem wręcz zachycona :) myślę już o kupnie kolejnego. Cena jest też świetna ok 15 zł. Do wyboru macie jeszcze następujące zapachy: ciemna czekolada i orzech pistacji, sodkie trufle i migdały, wanilia.



Inne balsamy, które również bardzo lubię to:

Bettina Barty Botanical


Hugo Boss

SPA Collecion

Pomadki do ust - ostatnio stałam się fanką pomadek Inglot. Wypróbowałam już naprawdę dużo z różnych firm i z różnych przedziałów cenowych i muszę przyznać, że wysoka cena nie znaczy wysoka jakość i  zadowolenie.
Inglot ma przepiękną kolorystkę i naprawdę duży wybór. Cena w granicach 20 zł. Przedstawiam Wam moje faworytki



 nr 910 i 900

 nr 820 i 816

Lakiery do paznokci - w tej kategorii również wygrywa firma Inglot. Przede wszystkim ze względu na bardzo dużą gamę kolorów. Latem bardzo lubię eksperymentować z kolorami dlatego też troszkę mi się ich uzbierało. Oto one:




Lubię również lakiery z firmy Golden Rose ze względu na ich niską cenę i również fajne kolory, aczkolwiek po nałożeniu są mniej intensywne w porównaniu do tych z Inglota.



Nowinki - robiąc ostanio zakupy w Sephora natknęłam się na naklejki na paznokcie. Jeszcze ich nie wypróbowałam, ale chyba wkrótce będę musiała bo jestem strasznie ciekawa efektu.


3 komentarze:

  1. Obejrzałam bloga od początku i jestem pod wielkim wrażenie, po pierwsze jesteś bardzo piękną kobietą, po drugie bardzo podoba mi się twój styl, również lubię próbować wszystkiego po trochę, nie przedstawiasz szablonowych zestawień, które akurat "dzisiaj" są modne i to jest dla mnie najważniejsze.
    Moje ulubione to zestawienie z długą białą spódnicą oraz sukienka w morelowym kolorze i spodnie w podobnym.
    Super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za miłe słowa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam olejek do kapieli z tej serii bananowo kokosowy ;D mmm pychota :D

    OdpowiedzUsuń