poniedziałek, 13 czerwca 2011

Portfel

Co zawsze mamy w torebce- nie koniecznie błyszczyk, nie koniecznie perfumy ale portfel tak!
Ja lubię dość duże, przede wszystkim dlatego, że są pojemne. Kolor prawie każdy prócz czarnego i brązowego. Nie lubię standardowych, musi mieć to coś bo on towarzyszy mi codziennie, a ja nie lubię oklepanych rzeczy. Prócz pieniędzy mam w nim różnego rodzaju karty, wizytówki, bieżące paragony oraz rybie łuski :) Kiedyś kupowałam tylko czerwone, a ostatnio białe. Przedstawiam Wam mój bieżący i przyszły, który czeka na wypchanie :)






1 komentarz:

  1. widzę że lubisz Parfois, faktycznie boskie mają tam rzeczy, z chęcią wyniosłabbym pół sklepu za każdym razem jak tam jestem :)

    a duży portfel to podstawa! Chociaż kiedyś sobie nawet nie wyobrażałam jak można nosić aż taki duży :)

    OdpowiedzUsuń