wtorek, 21 czerwca 2011

Ten wyjątkowy dzień

Na prośbę wklejam kilka zdjęć z bardzo ważnego dla mnie dnia jakim był mój ślub. Wiem, że ten czas przygotowań jest bardzo pracochłonny i czasochłonny, dlatego też życzę wytrwałości wszystkim tym którzy wkrótce planują zamążpójście. Ja akurat jestem jedną z tych osób, które lubią zajmować się organizacją, dlatego może też ten czas przygotowań wspominam bardzo miło. Pamiętajcie o jednym, że nie da się wszystkich zadowolić i to jest Wasz dzień i nie pozwólcie nikomu go sobie popsuć!!!Amen!!!













36 komentarzy:

  1. Tak pięknej Panny Młodej jeszcze nie widziałam.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz na swoim blogu;)
    Jaka piękna suknia ślubna! Już dawno nie widziałam takiej ładnej, a dość często je oglądam w różnych magazynach, prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś przepięknie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś, naprawdę piękna suknia, fryzura, cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie ! Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowita :)) jestes taka piekna, ze brak mi slow! Twoj maz to szczesciarz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie!!
    to musi byc cudowna chwila!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyglądałaś! ;o
    i może to głupio zabrzmi, ale wyglądałaś niczym laleczka! Taka doskonała, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądałaś ZJAWISKOWO! Cudowna suknia, gdzie taką znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją sukienkę kupiłam w salonie sukien ślubnych Gracja - jeśli dobrze pamiętam (ul. Strzelecka)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko jaka tandeta...bez obrazy ale to jest straszne. tyle koronek, wiazan, drapowan...az glowwa boli...i jeszcze ten diadem...nie wierze,ze to ty...podejrzewam jeszcze cie o koronkowe kozaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubolewam strasznie nad tym, że jesteś anonimową osobą i nie masz bloga (a może i masz tylko łatwiej jest Ci pisać takie komentarze będąc anonimem) bo chciałabym zobaczyć Twoje stylizacje i je również skomentować. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała suknia...:) I ta wybijająca się ze zdjęć delikatność i niewinność...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wygladalas! niczym księzniczka:) przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądałaś przepięknie, nigdy w życiu nie widziałam tak ślicznej Panny młodej. Wyglądałaś jak księżniczka z królewskiego dworu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słuchaj "złośliwców". Wyglądałaś cudownie! Suknia,piękna! Życzę miłości ,spełniania i szczęśliwego rozwiązania:) !
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie tez sie niestety nie podoba.. nie podobaja mi sie takie przekombinowane suknie, wole prostote i klasycznosc. I ten diadem we wlosach to niestety nie moj gust, chyba nigdy nie utozsamiałam sie z ksiezniczka z bajek;) ale ogolnie bardzo ladne ujecia zdjec, zycze szczescia w zyciu, a przede wszystkim wesolych swiat:):) pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądałaś olśniewająco! prześliczna sukienka skojarzyła mi się z Bellą z pięknej i besti:P

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne zdj wygladalas na prawde katalogowo wrecz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądałaś :). Dawno wychodziłaś za mąż? Ile miałaś lat jeśli można zapytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedługo minie 5 lat jak jestem mężatką. Gdy stanęłam przed ołtarzem miałam ukończone 24 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Może nie jestem fanką tego typu sukienek ślubnych w odniesieniu do siebie,ale Ty wyglądasz w niej olśniewająco, idealnie dobrany krój dla Ciebie i ten cudny kolor włosów. Wyglądasz jak żywa lalka Barbi-Panna Młoda, traktuj to jako komplement oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz jakbyś się urwała z bajki Disneya, jestem pod dużym wrażeniem. bosko !

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie tak powinna wyglądać suknia ślubna którą ma się tylko raz.Przepięknie wyglądałaś!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Suknia to Farage model Galaxy 4000 często nagradzana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż mnie zamurowało.Piękna Kobieta. śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygladalas przecudownie :) Kasia z Warszawy

    OdpowiedzUsuń