wtorek, 28 czerwca 2011

Wieczór panieński

Jeśli był już temat ślubu to powninien być i temat wieczoru panieńskiego.
W swojej fotogalerii posiadam fotorelację z 4 wieczorów panieńskich w tym również z mojego.
Jeśli któraś z Was szykuję się w najbliższym czasie do takiego wieczoru z pewnością będzie miała problem jaki tort zamówić dla swojej koleżanki/przyjaciółki, może poniższe zdjęcia trochę Wam ułatwią to zadanie. Jako, że lubię organizować tego typu imprezy na mojej głowie spoczywało zawsze zamawianie i wybór torcika, który z poniższych jest Waszym faworytem? :)

1 - mój wieczór panieński






2 - wieczór Pauli



3 - wieczór Ani



4 - najświeższy to wieczór Moni








6 komentarzy:

  1. Świetne ale i tak Twój zrobił największe wrażenie;)a podobo rozmiar nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie żółci z bronzem, bardzo mi się podobają Twoje stylizacje widać duży perfekcjonizm i klase.
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jaki mój wieczór panieński będzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz lat? pozdrawiam Weronika ps.ślicznie wyglądałas

    OdpowiedzUsuń