piątek, 22 lipca 2011

Czas na zmianę

Wczoraj pod wpływem impulsu zadzwoniłam do mojego fryzjera i ku mojemu zaskoczeniu oznajmił mi, że dzisiaj (czyli wczoraj) mogę do niego wlecieć. Tak więc zaraz po pracy "potruptałam". Naszła mnie ochota na zmianę........... Jestem typem, który lubi co jakiś czas coś zmienić i raczej nie boję się eksperymentować, bo przecież jak to mawiała moja dawna znajoma "włos to nie noga odrośnie" :) Myślę nawet o jeszcze bardziej radykalnym cięciu, ale to za parę miesięcy!
Zdjęcia zrobione zaraz po przyjściu od fryzjera.









7 komentarzy:

  1. też lubię eksperymentować :)
    zmiana wyszła Ci na lepsze! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. super fryzurka!Fajnie wyglądasz w takiej długości!
    Lepiej pozostań przy tej długości,w krótszych włosach jakoś Cię nie widzę.Ale to moje zdanie.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz w nowej fryzurce ! Cudownie wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super look ;)
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń