piątek, 1 lipca 2011

Kombinezony

Dzisiaj miałam duże opory by wstać, w taką pogodę to bym najchętniej nie wychodziła z łóżka. Gdybym tylko mogła jak najdłużej zostałabym pod kołderką, pilot w rękę, ciepłe kakao........No ale cóż musiałam wstać, wrzucić coś na siebie i do pracy. W taką pogodę zawsze mam problemy co założyć, jak widzicie mam na sobie kombinezon - ten akurat jest moim ulubionym bo niestety, ale nie we wszystkich dobrze się czuję, czasem mam wrażenie, że one deformują sylwetkę. A Wy lubicie kombinezony, może macie też swoje ulubione?






kombinezon - H&M
podkoszulek - H&M
buty - NN
torebka - NN

4 komentarze:

  1. great blazer! :)
    http://theredberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziś wyglądasz, ładne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. You look gorgeous!you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podoba ten kombinezon:) ale czesto deformuja sylwetke to fakt:)

    OdpowiedzUsuń