piątek, 8 lipca 2011

Kosmetyki do włosów

Na prośbę kilku dziewczyn - blogerek postanowiłam umieścić zdjęcia z krótkimi opisami produktów, które używam do stylizacji włosów.

1. Loreal Absolut Repair - Szampon i maska regenerujący włosy bardzo uwrażliwione, zniszczone, zmęczone i suche.

 Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu i maski - co najważniejsze te kosmetyki są bardzo wydajne. Stosuje je co drugie mycie.



2. Schwarzkopf Gliss Kur - szampon i odżywka do włosów suchych i zmęczonych. Stosuję co drugie mycie (na zmianę z Absolut Repair)




3. Na dzień kobiet dostałam od swojego fryzjera w prezencie świetną odżywkę z firmy Schwarzkopf Essensity - po prostu rewelacja! Ostatnio będąc u niego również zostałam obdarowana maską z tej samej linii, jeszcze nie miałam okazji jej przetestować, ale jestem pewna, że będę z niej równie mocno zadowolona jak z odżywki.

 Są to produkty o doskonałym działaniu, które zawierają ponad 90% składników pozyskiwanych naturalnymi metodami. Essensity jest to seria delikatnych szamponów, odżywek i maseczek zawierających najczystsze esencje organiczne. Nie zawierają amoniaku, aromatów, silikonu, olejów parafinowych i mineralnych, parabenów i pochodnych formaldehydu.



4. Matrix - Spray do włosów chroniący przed wysokimi temperaturami. Stosuję go gdy prostuję włosy prostownicą lub suszę włosy gorącym strumieniem powietrza.
Phenome - serum stosowane na skórę głowy. Pobudzające cebulki do wzrostu oraz oczyszczające skórę głowy.

1 komentarz: