czwartek, 28 lipca 2011

Meeting

Mój dzisiejszy strój na pewno nie jest szalony, ani zwariowany. Niestety (albo stety) mam taką specyfikę pracy, że nie zawsze mogę ubierać się tak jak bym chciała, bowiem czasem obowiązuje mnie tzw. dress code - szczególnie gdy mamy jakieś spotkania wewnętrzne bądź to zewnętrzne (wtedy tym bardziej).
Staram się Wam przedstawiać co dzień mój outfit, dlatego też moje stroje bywają bardzo zróżnicowane - czasem krótka spódniczka/sukienka, czasem mocny kolor, a jeszcze innym razem koszula jak ta dzisiejsza.
Dzisiaj mam kilka meetingów w firmie dlatego nie mogłam za bardzo poszaleć, ale czasem trzeba i na grzeczną dziewczynkę się ubrać :)
Owocnego dnia dziewczyny!!!!





11 komentarzy:

  1. te buciki mi się nie podobają ale reszta ok:) niestety tak to jest z pracą- ciesz się, że nie masz mundurków jak ja swego czasu:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,
    spodnie dalej modne z podwyższonym stanem..gorsetowe a bluzka-rewelacja....uwielbiam takie! Miłego dnia życzę!!!!Świetnie wyglądasz więc na pewno będzie udany;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna koszula! To tego spodnie cudowne, uwielbiam takie ciemne jeansy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula i spodnie, nie podoba mi się jedynie torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cute shirt !! looks fab on u
    xx
    www.vnikali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi to się marzy fotorelacja Twojego mieszkania jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! boska torba, fajne spodnie..i do tego ta koszula.. :) Bardzo podoba mi się twój styl i blog :) właśnie zyskałaś nową 'fankę' ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zagadzam się z przedmówcą ...fotorelacja mieszkania ... by sie przydała ;)


    koszula bardzo ładna ..jest taka urocza , ze nie moge się przestać na nia patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Zazdroszczę Ci figury i urody!Ale Twój mąż to szczęściarz mieć taką żonkę!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so great! Love it ;)

    OdpowiedzUsuń