niedziela, 3 lipca 2011

Motylem jestem

Motylem jestem,
na na na na, motylem jestem.
Pofrunę, gdzie nie byłam jeszcze.
Zatrzymaj, bo nie wrócę więcej...

Motylem jestem,
na na na na, motylem jestem.
Dzień minął już, a pragnę jeszcze
siąść tu i tam... motylem jestem...

Jak motyle, jak motyle,
wzlećmy jeszcze choć na chwilę
w górę, aż pod niebo,
tam, gdzie czeka nas słońca blask!
Wzlećmy raz pod niebo jeszcze, (......)





w wersji ze spodniami


bluzka - Zara
spódniczka skórkowa - NN
marynarka - Orsay
spodnie - Stradivarius
buty zielone - Zara

5 komentarzy:

  1. fajny blog :D
    obserwuję (jako pudelko) i liczę na to samo :)
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentują z rurkami:)Wersja z założoną marynarką wydaje mi się taka trochę no dziwna:)Takie jest moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bluzka jest cudna, ale mi też podoba się bardziej w zestawie ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście chyba też bardziej podoba się wersja ze spodniami :) bardzo lubię jak ktoś ma swoje zdanie, super dziewczyny :)
    Pozdrawiam i dobrej nocki życzę !!!

    OdpowiedzUsuń