sobota, 23 lipca 2011

Pielęgnacja

Na prośbę tworzę listę kosmetyków, które używam na co dzień.


1. Mleczko i tonik

1 zestaw jest z firmy Lancome


2 zestaw z firmy Garnier (prawdę powiedziawszy wolę chyba ten)


"Precision" Chanel - kremowe mleczko do demakijażu


Płyn micelarny La Roche-Posay - ostatnio stosuję bardzo rzadko


2. Płyn do demakijażu oczu


3. Kremy
"Aqua Fusion" Lancome - bardzo lekki krem, fajnie nawilża skórę


"Normaderm" Vichy na noc - gdy pojawią się jakieś nierówności


Jeśli ktoś ma problemy z cerą, mogę polecić świetny krem "Teen Derm K" Isis Pharma
 

4. Podkłady
"Superfit" Clinique
"Xperience" Max Factor



5. Maskara
"Lash Queen" Helena Rubinstain
"Falsies" Maybelline


6. Puder brązujący
"Glam Bronze"Loreal


7. Róże do policzków



"44 Narcisse" Chanel

"28 Coral Marvel" Lancome

"Sheer peach organza" Lancome

8. Utrwalacze do makijażu - polecam na wieczorne wyjścia np. do clubów, by makijaż przez całą noc pozostał na swoim miejscu.
 
Karaja - mój faworyt
Sephora

9. Korektor - stosuję naprawdę bardzo rzadko (tylko przy dużych wyjściach)
Isa Dora

5 komentarzy:

  1. całkiem sporo masz tych kosmetyków! na ile Ci starczają?

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć- jestem pod wrażeniem twojego bloga:P moglabyś podać do siebie maila bo chciałam napisać coś bardziej osobistego- nie tutaj;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mail: angelastok@wp.pl
    Pozdrawiam wszystkich!!! I dziękuję za wszystkie komentarze (szczególnie te miłe :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ!Możesz coś więcej napisać o podkładzie z max factor chodzi mi min:
    -jak kryje,
    -jak długo się utrzymuje,
    -jak z odcieniami,
    -jaki jest efekt na twarzy,
    i podstawowa rzecz czy warto go kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc tak jeśli chodzi o podkład Max Factora mi on służy - kupiłam już chyba z 3 tubkę, jestem z niego naprawdę zadowolona. Dobrze kryje, ale nie tworzy maski. Tak naprawdę rzadko kiedy poprawiam makijaż w ciągu dnia - no chyba, że mam jakieś ważne wyjście bądź spotkanie, tak więc jest trwały. Odcieni do wyboru nie ma za dużo - ja mam chyba ten najciemnieszy (według mnie latem mogłabym mieć jeszcze ciemniejszy, ale niestety nie ma). Polecam jego zakup tym bardziej, że cena jest przystępna w granicach 50 zł.

    OdpowiedzUsuń