piątek, 29 lipca 2011

Skóra węża

Skóra węża - mój dzisiejszy outfit!
Deseń ten prześlizgnął się przez co drugą zimową kolekcję. Kojarzony z luksusem jest już dostępny dla każdego. Przepis na wężową skórę jest prosty: nosimy ją w kolorze (jak modelki z pokazu Diora) lub w naturalnym barwach. Moje spodnie, które widzicie na zdjęciach kupiłam w Zarze, można dobrać do nich marynarkę, która naprawdę jest przepiękna z naturalnego jedwabiu, ale cena już taka fajna nie jest. Z kolei torebka – jak tylko ją zobaczyłam od razu się w niej zakochałam i nie mogłam się jej oprzeć. Tak samo było z portfelem, którego widzicie poniżej - duży, pojemny jednym słowem w moim stylu J










bluzka - Sisley
spodnie - Zara
torebka - Parfois
portfel - Parfois
buty - NN

20 komentarzy:

  1. super stylizacje,podziwiam od pewnego czasu i jestem zachwycona.Bardzo chętnie zobaczylabym zdjecia Waszego domu bo tez juz mnie zdazyl zainspirowac.Pozdrawiam i czakam na kolejną sesje ubraniową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te spodnie! Kiedyś miałam takie getry (takie w pełni kryjące jakie się nosiło z 15 lat temu jako spodnie), ale miały jeszcze brązowe akcenty :)
    przepiękna torebka! ;)
    Ostatnio zakochałam się w takich sandałkach tylko nie było mojego rozmiaru :<

    OdpowiedzUsuń
  3. so cute!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna torebka :)) nie mam nic w ten wzor ale faktycznie moze warto sie rozejrzec w sklepach. pieknie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. wężowe sandałki są super :)
    Ślicznie wyglądasz!

    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod Modną monią! ;) Postać pierwszoplanowa - cóż tu dużo pisać - śliczna ale na każdym zdjęciu dokładnie analizuję tło...bo wnętrza są też baardzo ciekawe. Proszę nas oprowadzić po swoim kawałku świata!!! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buciki ;> Zapraszam do mnie ;))
    http://fashion-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne masz mieszkanko :)
    a jeśli chodzi o Twój strój, to podoba mi się tylko bluzka i buty, albowiem nie lubię motywu skóry węża.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. sexy and contemporaneo. kisses ady

    OdpowiedzUsuń
  10. What a great style...you're a very beautiful girl...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czadowe są te spodnie:)Świetny secik-wyglądasz bosko!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow you're absolutely gorgeous woman with gorgeous style!:) these photos are so beautiful and so do you!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja.

    Zapraszam do mnie, właśnie pojawiła się nowa notka !

    WWW.MADD-FASHION.BLOGSPOT.COM

    xoxo
    Madd.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanko ile masz lat?? swietna figura

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak ..ta stylizacja jest genialna !!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja. Ja również prowadzę bloga na temat ubrań oraz kosmetyków. Dodałam Cię do obserwowanych. :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj oglądałam tę samą torbę w Parfois i chyba się na nią skuszę, bo wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń