poniedziałek, 4 lipca 2011

Witaj poniedziałku!

Wczoraj do kolacji chyba było za dużo wina, bo dzisiaj mam "ciężką głowę" i co najgorsze nie potrafiłam odmówić sobie paczki nachosów z sosami - tak więc reasumując boli mnie i głowa i brzuch. A mój mężuś szeptał mi do ucha nie jedz tyle na noc, bo znowu będziesz stękać, że Ci niedobrze, ale jak tu sobie odmówić takich pyszności - jak o tym pisze to nadal czuję zapach ciepłego sosu serowego i pomidorowego :) mniam mniam!!! Zapomniałam wspomnieć, że Czaruś oczywiście zna wersję, że świetnie się czuję :)





bluzka - H&M
spodnie - Zara
sweterek - Zara
buty - NN
torebka - NN

4 komentarze:

  1. Właściwie to podoba mi się wszystko co prezentujesz :) Lubię Twój styl !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejszy zestaw boski. Życzę udanego tygodnia pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te spodnie :). I jaki promienny uśmiech na ostatnim zdjęciu :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your outfit!
    I follow you!
    Besos, desde España, Marcela

    OdpowiedzUsuń