czwartek, 4 sierpnia 2011

Dzień przed

Jutro urodziny mojego męża.......a ja nadal bez prezentu. Wszystkim którzy próbowali mi coś podwiedzieć, doradzić bardzo dziękuję, najprawdopodobniej skorzystam z kilku rad :) Napewno wiem, że perfumy odpadają bo ma już tyle flakonów, że nie nadąża się nimi "psikać". Mam pewien pomysł, ale zobaczymy jak to wyjdzie.......!
Mój dzisiejszy outfit:






sukienka - Mango
przepaska - H&M
zegarek - D&G
branzoletki - Stradivarius
kolczyki - H&M
koszyk - H&M
buty - Zara

15 komentarzy:

  1. świetna suknia, podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja maxi jest nieziemsko piękna! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mawia moja Babcia : ładnemu we wszystkim ładnie :> A tak na serio to sukienka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie wyglądasz;) Piękna sukienka;) Bardzo fajne stylizacje na blogu - obserwuje oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! świetna maxi dress!
    dziekuje,milo mi,ze sie podobaja zdobycze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. super maxi !!

    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. love the one strap on the dress. gorgeous color!

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna sukienka,kocham MANGO!

    OdpowiedzUsuń
  9. loving your dress!!!!!
    www.sonaskoncova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta suknia jest niesamowita. Cudny materiał, kolory, wzór i Ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń