poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Pobudka wstać

"Pobudka wstać koniom wody dać" - tak zawsze budziła mnie i kuzynkę ciocia, gdy spędzałyśmy u niej wakacje. A ja właśnie muszę się obudzić, bo nockę miałam dość ciężką. Wika przebudziła się o 2 w nocy i stwierdziła, że już jej spać się nie chce i możemy iść się bawić :) tak więc sami rozumiecie. Trochę czasu zajęło mi przekonanie jej by jednak jeszcze na trochę się położyła! Co zrobić takie uroki macierzyństwa, w końcu świadomie się na to pisaliśmy :) A tak zupełnie na marginesie - polecam macierzyństwo jak i tacierzyństwo - sama radość!!!!









bluzka - prezent
spodnie - NN
torebka - Parfois
buty - NN

20 komentarzy:

  1. Witaj trafiłam na Twojego bloga przy okazji oglądania innego i jestem pod wrażeniem bardzo ładnie łączysz ciuchy ale masz co łączyć bo masz ich sporo ja niestety też kocham modę ale nie mogę sobie pozwolić na kupowanie wielu rzeczy bezskutecznie szukam pracy a na utrzymaniu mam córeczkę, bardzo podobaja mi sie Twój styl, świetna figura, uśmiech i włoski i mimo ze jestem taka samą chudzinką nie umiem się tak ubierać tak więc zazdroszczę Ci tych wszystkich ciuszków i kosmetyków ach co ja bym dała zeby choc pare rzeczy miec:) pozdrawiam Cie Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę smutno zrobiło mi się po przeczytaniu powyższego komentarza - fakt, jak na razie jest mi dane cieszyć się wieloma rzeczami i mam cichą nadzieję, że tak będzie zawsze, ale zupełnie dobrze rozumiem Ciebie Agnieszko. Sama staram się pomagać innym jak tylko potrafię, ostatnio podarowałam koleżance z pracy 6 dużych reklamówek ciuchów, które stwierdziłam, że bardziej jej się przydadzą niż mnie bo i tak wiele z nich nie nosiłam już dość dawno. Dlatego namawiam wszystkich do częstych przeglądów swoich szaf, bo po co te rzeczy mają nam tylko zabierać miejsce, a mogą przecież komuś dać wiele radości.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie Agnieszko i mam nadzieję, że wkrótce znajdziesz pracę która da Ci dużo satysfakcji i pozwoli na małe szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od wczoraj usiłuje zrobić ten warkoczyk no i niestety za piątym razem mi rence zdrętwiały :)
    Spodnie są super!!!
    Udanego tygodnia Ci życzę
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo sympatyczną osobą, zawsze uśmiechniętą, jesteś bardzo zgrabna i wszystkie ubrania leżą na Tobie świetnie! Oby tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej masz "wesoło" ;)
    Ja widzę teraz po moim tacie jak tęskni za tym jak byłam mała i wciąż za nim biegałam ;D

    Piękne spodnie i torebka! Całość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fantastycznie! świetna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkasz w Poznaniu więc masz więcej możliwości ja pochodzę z małego miasta mimo studiów nie mam perspektyw nie mogę pozwolic sobie na pracę bez limitu czasu bo sama wychowuje córcie jest cięzko nawet bardzo nie umiem się nawet przełamać i wyjśc do ludzi by kogoś poznać bo najwyraźniej w świecie się wstydzę nawet nie mam sukienki ciagle latam w jednych dzinsach dlatego tak bardzo zauroczył mnie Twoj blog ...szkoda ze ja nie mam takiej kolezanki która by mnie wspomogła..ciesze sie gdy innym sie powodzi a czym się w ogóle zajmujesz pracujesz w jakiejs firmie budowlanej czy biurze projektowym?Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. wkoncu Cie znalazlam droga Angeliko! ostatnimi czasy sadzilam ze dodalam Cię do obserwowanych jednak nie moglam dojsc jak to sie stalo ze jednak tam sie nie znalazlas! przejrzalam wszystkie Twoje stylizacje i zauroczylam sie tym wszystkim:)dziekuje za komentarz to wielkien zaskoczenie dla mnie tym bardziej ze prowadze bloga od niedawna:)
    i dzieki temu moglam Cie odnalezc:) Dzis juz kilka razy upewnilam sie ze jestes w rubryczce obserwowani:)a o stylizacji powiem tylko tyle: swietna jak zawsze:) nic dodac nic ujac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy jesteś bezczelna ...................................skoro jesteś taka biedna to zrezygnuj z abonamentu na internet wtedy będziesz miała co miesiąc na bluzkę, a najlepiej sprzedaj komp!!!!!!!!!!!!! Sorry że tak piszę ale wkurzają mnie tacy ludzie! Jak nie masz kasy to się "rusz", a nie siedzisz i czytasz blogi?
    Manna z nieba nie zleci!
    Najlepiej żeby jej przesłać ciuchy bo ona biedna też taka chudziutka jest....................................padam ze śmiechu.................LUDZIE TO MAJĄ POMYSŁY
    POZDRAWIAM ANGELA mam nadzieje ze sie nie gniewasz


    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wyglądasz kwitnąco !!...mino ciężkiej nocy :) Cudowną masz torbę !!

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous pants and i love the shoes!

    OdpowiedzUsuń
  12. super outfit! zdecydowanie stawiam na spodnie:D zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią:)
    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjadło mój komentarz o Project Runway czy mi się tylko wydaje? :D

    w każdym razie można oglądać go tutaj: http://tv.blinkx.com/show/project-runway/rXZI5m4xF37ynDVz

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, przez ostatnią godzinę siedziałam przy laptopie i oglądałam wszystkie Twoje posty ! Jesteś niesamowita. Dawno nie znalazłam osoby prowadzącej bloga która tak bardzo mnie urzekła swoim stylem, urodą i wszystkim:) Na prawdę wspaniale !
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Figurę młódki, to ja Tobie taaak bardzo zazdroszczę, heh i to jeszcze po ciąży!
    Dobre masz geny :)
    Spodnie i torba, genialne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za figura!!Nie mozna wzroku oderwac,genialnie wygladasz!Spodnie maja swietny kroj! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. another beautiful outfit and i love your hair like this! x

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo ładne torebki i bardzo kobiecy styl...

    zazdroszczę, bo sama jestem niewolnicą swojego "stylu" :( daleko mi do kobiecości ;)

    OdpowiedzUsuń