poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Relax

Mając urlop i będąc poza domem jest naprawdę dość ciężko znaleźć choć trochę czasu na to by w spokoju blogować. Zapomniałam dodać najważniejszego, że mając jeszcze koło siebie 3-latkę, która chce robić dokładnie to co jej mama i nie jest w stanie usiedzieć przez 10 minut - hihihihihihi :) Jak ja też kocham swoją córcię, przy niej naprawdę nie jestem w stanie się nudzić. Tak więc sami rozumiecie muszę już uciekać. Buźka!




bluzka - NN
staniczek w panterkę -Stradivarius
leginsy - NN
buty - NN

5 komentarzy:

  1. piekna jestes!
    masz facbooka?
    zapraszam
    http://www.facebook.com/agathas.playground

    sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz w żółtym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Angeliko chciałam ponowić pytanie na temat rozmiarówki bluzki zielono-filoletowej z Zary nie mam Zary w miescie i nie wiem jaki wachlarz rozm. posiadaja czy od S czy XS a morze XXS? jestem taka drobna jak Ty wiec czy mogłabys mi podpowiedziec jaki Ty masz rozm tej bluzeczki wiem ze już ktos Cie dreczył pytaniem o nia ale tez mi sie spodobała.Pozdrawiam. Do kiedy urlopujesz?Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o tą bluzkę Aniu to ja mam rozmiar XS z tego co pamiętam były w pełnej rozmiarówce.

    OdpowiedzUsuń