wtorek, 20 września 2011

Baskinka

Macie ochotę na więcej kobiecych krągłości? Do mody powróciła baskinka. Faluje gdzieś w okolicy talii i bioder dodając wiele uroku. Popularne w latach 80-tych baskinki znów powróciły na czerwony dywan i modowe wybiegi. Biorąc pod uwagę trwający od wielu lat kult szczupłości i chłopięcych sylwetek, które zdominowały obraz "idealnej" kobiety, jest to nie lada wydarzenie. Czyżby nadszedł czas celebrowania kobiecych krągłości i obfitości kształtów? Ja jestem za!
Tak na wszelki wypadek gdyby któraś z was nie była zaznajomiona z terminem :-).Wywodząca się z kraju Basków baskinka to nic innego jak rozkloszowany pas materiału doszywany do bluzek, żakietów lub sukienek na wysokości talii. Swoją długością sięga od talii aż po biodra, ale to od projektanta zależy na jakiej wysokości tego odcinka odetnie ten falujący i bardzo zalotny kawałek tkaniny. I oto przedstawiam Wam mój dzisiejszy strój - moją jedyną baskinkę :)








sukienka - Solar
buty - Stradivarius

7 komentarzy:

  1. świetna sukienka, uwielbiam baskinki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja sukienka :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!
    i fajnie że są dwa posty dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój, prosty, ale bardzo eleganki i sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko, kobieco, sexy, pięknie - wszystko jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń