piątek, 2 września 2011

Japoneczka

Od jakiegoś czasu bardzo modne zrobiły się motywy kobiet na bluzkach. W sklepach znajdziemy od groma tego typu bluzek z motywami kobiet, a teraz nawet i zwierząt oraz postaci z bajek - smerfy. Ja również postanowiłam zaopatrzyć się w tego typu bluzkę. Moja mała Japoneczka po prostu mnie urzekła i stwierdziła, że muszę ja mieć :) Pewnie dlatego, że od małego dziecka ćwiczyłam karate i byłam zachwycona ich kulturą. Jako mała dziewczynka marzyłam by mieć takie oczy jak one..........................:)








bluzka - Stradivarius
spodenki - Stradivarius
sweterek - NN
rajstopy - KappAhl
torebka - Parfois
buty - Batta

9 komentarzy:

  1. dzięki za pomoc w sprawie "dodatków do kobaltowej sukienki" :) fakt postawie na czerń ja to jestem niedorajda w doborze czegos do czegos a Tobie i innym dziewczyna zazdroszcze tej umiejetnosci mam tylko jeszcze pytanie odnosnie bardziej niższych temperatur kiedy trzeba bedzie na sukienke narzucic sweterek to w jakim kolorze sweterek bedzie naładniej wygladał z sukienka.aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rajstopy to chyba nie najlepszy pomysł;( jeśli chciałaś zwrócić uwagę na bluzkę niestety rajstopy odciągają tą uwagę. Dodatkowo Twoje nogi wyglądają w nich na masywne i ogólnie nie fajnie. Podoba mi się zaś ta bluzka i spódnica;) i fryzurka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. torba zachwyca !
    zapraszam na konkurs kochana
    !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba! zmieniłabym tylko rajstopki - same w sobie mi sie podobają ale w tym zestawie chyba za dużo się dzieje ;). Strasznie mi się podoba, że zawsze tak promieniejesz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajstopy mnie urzekły:) Są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że bardzo szczera z Ciebie osoba :)
    Ja też lubię taki styl świetnie wyglądasz
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem jak tu wchodzę nie mogę się napatrzeć na twoją urodę :) poza tym świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń