piątek, 2 września 2011

Michael Kors pokaz jesień zima 2011

Przed chwilką obejrzałam pokaz Michaela Korsa na jesień zima 2011 i jestem zachwycona! Tak bardzo spodobała mi się jego jubileuszowa kolekcja, że postanowiłam się z Wami ją podzielić, pokazując kilka zdjęć. Muszę przyznać, że w zaprezentowanych strojach widać talent Korsa w jego najlepszym wydaniu. Zaprezentował kolekcję uszytą z luksusowych materiałów, takich jak najwyższej klasy jedwabie i kaszmiry. Naprawdę warto było to zobaczyć!!!! Poproszę choć jedną z tych kreakcji...............:)
























13 komentarzy:

  1. Kolekcja piękna i na wybiegu widzę modelki z Polski...Kasia Struss i Zuzanna Bijoch:) One tez są śliczne:)
    sobotkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja ! koszula z z 4 zdj jest wspaniała !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne kreacje ;) też bym choć jedną z nich chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham mojito ! ;)
    Kors jest świetny, dziwię się, że gwiazdy rzadko się u niego ubierają :O ?
    dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba tylko mam nadzieję, że te futra są sztuczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez jestem jego wielka fanka, jakis czas temu otworzyl butik na Regent Street niedaleko od nas (czytaj mojego Guessa) wszystko mega delikatne, wyrafinowane i ...££££ drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna kolekcja!!!xxx ( i ta kasia struss )xx buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja:) Coś wspaniałego...

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo ciekawe!!
    zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. te czerwienie- mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń