poniedziałek, 19 września 2011

Nasycenie

Przeciwieństwo pasteli. Mocne, intensywne kolory stają się równie ważne (nawet i może ważniejsze) co panujące wcześniej pudry. Ja postawiłam w weekend na turkus. Kolory typu róż - koralowy, fuksjowy, cukierkowy i niebieski - morski, turkusowy nosimy samotnie na przykład na koktajlowych sukienkach albo w formie mocnego akcentu na torebkach i butach. Na mój poniżej prezentowany strój składa się sweterek z miękkiej dzianiny oraz zwiewne spodnie niczym z jedwabiu.











bluzka - Orsay
spodnie - Orsay
torebka - NN
buty - Zara

26 komentarzy:

  1. Zestaw prześliczny i mimo,że jestem kobietą nie mogę oderwać od Ciebie wzroku.Spodnie-rewelacja;mam nadzieję,że zagoszczą jeszcze w Twoich stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to wygląda, nigdy nie przyszłoby mi do głowy połączyć w ten sposób jeden kolor, a prezentuje się to wspaniale :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wyglądasz! Idealne kolory dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, co za mała istotka u Twych nóg się przyczepiła?:)

    Wspaniały widok.:)

    Wiesz jak pięknie wyglądasz, gdy się uśmiechasz?:)))
    A ten set cudny, kombinezon jest meeega, genialnie uszyty, wyglądasz jak prawdziwa dama.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są rewelacyjne ! Bardzo dobrze Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny strój, i super Charlie! dziękuję za komentarz u mnie na blogu :) jeśli chcesz możemy się obserwować :) Pozdrawiam Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kolor jest dla ciebie stworzony:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia, gdy Twoja księżniczka przytula Twoją nogę są boskie ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez dokładnego przypatrzenia się zestaw wygląda jak kombinezon. Kolor jest cudowny. Pasuje do włosów. Dziewczynka ma słodziutkie minki :))) (córcia?) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana, szczegóły na moim blogu :)

    Pozdrawiam seredecznie :)

    http://fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje :D

    świetny kolor! wyglądasz tak radośnie, ach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna z Ciebie kobieta!:)świetnie wyglądasz w tym szlachetnym total look'u!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz śliczną córeczkę!;) w tym kolorze jest Ci do twarzy!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. obie wyglądacie super:) piękna torebka i zestawienie całości- taki total look:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz figurke!!! co do outfitu to ja myslalam ze ta koszulka i spodnie to jest kombinezon. Sliczny kolor i pieknie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny outfit :)
    słodka dziewczynka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski kolor i fason spodni ;-)

    OdpowiedzUsuń