wtorek, 6 września 2011

Plisy

Plisy tak naprawdę nigdy nie wyszły z mody na dobre. Moda na plisy jest ponadczasowa. Nawiązuje trochę do lat 70. i kojarzy się z fasonem dawnej szkolnej spódniczki. Dzisiaj jednak jest symbolem elegancji i wyrafinowanej prostoty. Występuje nie tylko na odzieży, ale coraz częściej również na dodatkach. Ja dzisiaj prezentuję Wam plisowaną bluzkę w fajnym granatowym kolorze. To właśnie dzięki plisowanym wstawkom wiele prostych fasonów zyskuje nowego wymiaru. 







bluzka - Vero Moda
chusta - Vero Moda
spodnie - Zara
torebka - NN
buty - Zara

11 komentarzy:

  1. Bluzka jest piękna:) Cała stylizacja robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ta bluzka !!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie bluzka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie po raz pierwszy nie podoba jak wygladasz do tej pory zachwycałam sie kazdym strojem myslałam ze nawet w worku bedziesz wygladała zjawiskowo ale jednak nie bluzka tworzy Ci szerokie bary kolor granatowy absolutnie nie dla Ciebie jedynym elementem na plus jest torba.Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podobają spodnie i torebka:) jednak także nie jestem przekonana do bluzki:) ciekawa , ale osobiście nie załozylabym takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie szerokie bary? Jest drobniutka i ma figure modelki. Ja jestem zachwycona. Prosto, modnie i co najwazniejsze z klasa:)


    Pozdrawiam miłośniczke Zary :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Plisy są ładne, bardzo klasyczne i dodają uroku :) ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj, kobietko jakaś Ty śliczna!!! Masz tak szczery, słodki uśmiech, że napatrzeć się nie można, stylizacja bardzo kobieca i delikatna.;-) Będę zaglądać - obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję.Jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo za miłe słowa
    świetna torba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja!i w każdej fryzurce wyglądasz wspaniale nie mogę sobie Ciebie wyobrazić w krótkich włosach bo coś kiedyś wspominałaś o ścięciu ja już miesiąc się wacham i nie mogę się zdecydować :(

    OdpowiedzUsuń