czwartek, 29 września 2011

Poland Fashion Week

Przed chwilką przeglądając mojego pendrive-a natknęłam się na zdjęcia zrobione podczas krótkiej przerwy pomiędzy pokazami z majowego Poland Fashion Week w Łodzi. Będąc już w Łodzi musiałyśmy choć na chwilkę wlecieć do Manufaktury (oczywiście tylko po to by zjeść dobry obiad) :) W październiku czeka nas kolejny Fashion Week, który przypada 26-30/10/11, tak więc pozostało tylko 26 dni. Z tego co mi wiadomo karnetów jednodniowych uprawniających do przebywania w strefach:
Designer Avenue, OFF Out Of Of Schedule, Showroom/Wystawa Young Fashion Photographers Now w dniu 29.10.2011 (sobota) już nie ma - wszystkie zostały sprzedane. Jeśli komuś zależałoby na sobocie to są dostępne w sprzedaży bilety jednodniowe uprawniające do przebywania w strefie Showroom - gdzie znajdują się ekrany transmitujące na żywo wszystkie pokazy Designer Avenue i OFF Out Of Schedule. Bilety można kupić m.in. w salonach Empik i wszystkich punktach Ticket Pro.
Poniżej kilka fotek z manufaktury.










bluzka, spodnie, marynarka - Zara
buty - Nine West
torebka - Parfois

5 komentarzy:

  1. uwielbiam spacery i wypady na ciastka lub kawę w dużych miastach ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, moje miejsce wieeelu prac:) niedlugo wyjdzie na to, że już w każdym sklepie tam pracowałam:P:P do zobaczenia w październiku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Łódź, a FW jest extra, w październiku znów zawitam :)

    tymczasem zapraszam do mnie na konkurs z oryginalną biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-z-oryginalna-bizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!!!
    ślicznie:*:*:**:
    Pozdrawiam:):*:*:*:*:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń