poniedziałek, 26 września 2011

Powrót

No i oto jestem. Moja nieobecność na szczęście nie była za długa. Okazało się, że rezygnacja z bloga nie jest konieczna :) Aczkolwiek może być tak, że nie codziennie będę umieszczać posty jak to było do tej pory, ale obiecuję, że będę się starać aby było mnie jak najwięcej :) To co nie przedłużam i wklejam szybciutko kilka zdjęć z weekendu.
Dziękuję za wszystkie miłe słowa umieszczone pod poprzednim postem.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do usłyszenia wkrótce!!!!













sukienka - H&M
top - Zara
kurtka - Zara
rajstopy - Gatta
zegarek - Michael Kors
okulary - Baldinini (Tk-maxx)
torebka - Parfois
buty - NN

27 komentarzy:

  1. genialna stylizacja, wszystko mi się podoba :)
    pozdrawiam :)

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fajna, ale zdjęcia wyglądają jak z reklamy samochodu.....słabo....

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna z tych najlepszych z najlepszych ;d ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawykle przeslicznie:) i cudne buciki:P)

    www.kateanddzastin.blogspot.com - zapraszam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty sa przecudne:)
    co do sukienki sama musze zakupic cos w podobnym stylu jak i ciemne rajstopy:):)::)
    spodobala mi się także torebka:) wyglada bardzo elegancko pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. buty i sukienka cudowne :)
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)
    pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko się uwinełaś:) Ostatni post był na tyle dramatyczny, ze myślałam że Cie nie będzie co najmniej miesiąc:( Dobrze że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Andżelika mam takie pytanie ta sukienka co byłaś w niej na chrzcinach pasowałaby na wesele?
    da się w niej potańczyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Janse, że ta sukienka by pasowała na wesele - spokojnie można w niej przetańczyć całą noc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! ; )
    Zapraszam do siebie.
    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądałaś świetnie i fajnie, że wróciłas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie piszę już tydzień bo nie mam fotografa ale jutro spotykam się na focenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! :) No mnie bardzo podoba się wresja na dzień, bo nie wiem czemu ale ta na dzień pachnie mi mydłem ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. super sukienka i torba, no i ta fura :O

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zdradzisz co to u ciebie za zmiany? czemu miałąbyś nie blogować. nie wtajemniczaj nas jakoś bardzo ale choc trochę :) bo nie przestaniemy pytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna od góry do dołu ;)
    u mnie ostatni dzień konkursu..zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wzorek zwykle nazywam " Skóra z węża z kieszeni męża".

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny świetny zestaw ;) buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak naprawdę nic wielkiego się nie stało, nazwijmy to awansem :) aaaa i bym prawie zapomniała, pozdrowienia dla Krzysia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poza tym dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny :) Dobrej nocki!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful the look <3 Lovely outfit =)))

    www.ateliershiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna ta kiecka. Motywy zwierzęce zawsze będą wracać.

    a jakie autko fajne, Twoje?
    Pozdr, Brygida

    OdpowiedzUsuń