niedziela, 4 września 2011

Pożegnanie lata

Wczoraj miało miejsce bardzo ważne wydarzenie - pożegnanie lata, oraz zaległa imprezka urodzinowa. Jak to zawsze, otwarcia sezonów i pożegnanie lata odbywa się tylko i wyłącznie w babskim gronie. Tak więc i tym razem nie mogło być inaczej. Poniżej krótka fotorelacja z tego co się wczoraj działo.............!








 Urodzinowe prezenty












Zapomniałam wspomnieć, że na miasto założyłam inne buty - bowiem komisyjnie stwierdziłyśmy, że te czarne lepiej wyglądają. Niestety, ale na żadnym zdjęciu ich nie widać, dlatego poniżej zamieszczam ich fotkę.


 
sukienka - H&M
buty - Nine West


10 komentarzy:

  1. Widzę że wczoraj bawiłyśmy się całkiem blisko - ja tylko piętro niżej w 22 :)

    Jak zwykle ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wsyztskie wygladałyscie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jaka super sukienka!!!rewelcyjne zdjecia z imprey!!wygladalyscie wsystkie uroczo!!widac,ze zabawa byla super xxx pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafilam na twojego bloga przez przypadek,ale bardzo mi sie spodobal. Przyznaje,ze przegladalam wszystkie posty jakies 3 razy:-)
    Stad moje pytanie, czy masz moze przedłuzone wlosy? Na paru zdjeciach jakby mi sie cos zdawalo:) Jesli tak to bylabym wdzieczna gdybys powiedziala gdzie to robilas. Sama sie zastanawiam a jestem z Poznania.

    PS. Masz przepiekny kolor blondu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zgadza się czasem sobie dosztukowuję parę pasemek - przeważnie na wyjścia. Zakłada mi je koleżanka - fryzjerka. Jest to metoda na ringi tak więc jest to bardzo proste i łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pierwszy raz widzę kolorowy makijaż ?:>
    Wyglądałaś ślicznie w tej sukience, kolorek stworzony dla Ciebie. Ja swoje 30 urodziny też uczciłam w kobiecym gronie, takie spotkania są zupełnie inne, chyba bardziej na luzie, no i można pogadać wyłącznie na nasze babskie tematy i pośmiać się z naszych babskich żarcików ;>
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za odpowiedz dotyczaca włosow:) Jak uwazasz, ta metoda niszczy wlosy? Jak dlugo je nosisz? Ja do tej pory na wyjscia stosowalam jedynie clipy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że metoda na microringi jest najmniej inwazyjnia i tak mocno nie obciąża włosów jak inne metody. Im ciemniejsze się ma włosy tym ringi są mniej widoczne, przy takim blondzie jak ja mam trzeba brać pod uwagę to, że czasem te ringi są widoczne i wtedy za fajnie to nie wygląda (najbardziej gdy włosy są upięte).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo!Jakie słodkie psiapsióły *****
    Super Modeleczki*****
    Tylko pozazdrościć takiej fotogeniczności!:)

    Śliczna laseczka z ciebie Andżelika****
    Superrr fotka i śliczna modelka :))
    Łał pięknie :))MEGA SEXI, kocham cię...JOLA

    OdpowiedzUsuń