czwartek, 15 września 2011

Strój dnia!

Na mój dzisiejszy strój składa się soczyście różowa bluzka z polyestru oraz niebieskie luźne z szerokimi nogawkami spodnie. Spodnie kupione już jakiś czas temu, bluzka można powiedzieć, że w miarę nowa. Ciężko było mi przejść obojętnie koło tej bluzki - pewnie przez jej kolor. Jak tylko ją zobaczyłam od razu na myśl przyszły mi te spodnie - stwierdziłam, że obie te rzeczy mogą tworzyć fajne połączenie. Efekt poniżej:









bluzka - River Island
spodnie - River Island
zegarek - D&G
torebka - NN
buty - NN

23 komentarze:

  1. Dzięki kochana!
    Ty jesteś taka piękna, że mogę na Ciebie patrzeć godzinę bez przerwy! Jak lalka wyglądasz! Serio!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie jak zwykle !! zgadzam sie z przedmówczynia :) jak lalka :) cudownie tez nie moge sie napatrzeć i będe wdzieczna jeśli posty będa sie pojawiać 2 razy dziennie :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak laleczka tylko zastanawiam sie czy nie żal Ci tyle pieniedzy ładować w ciuchy rzadko powtarzasz te same rzeczy i mam wrażenie ze przez cały rok możesz nosić inny zestaw ..kiedy zestaw typowo jesienny.Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś takie spodnie! Niestety wyprzedzałam z nimi modę, a w gimnazjum to nie było wtedy tak tolerowane.. ale kochałam je ;d
    świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowny zestaw! I jak dla mnie to trochę odważny:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie bajka!


    Pozdrawiam, zapraszam ponownie ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ty to robisz że zawsze wyglądasz tak promiennie ;) podoba mi się ten zestaw świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, ale ja bym dała tu szpilki i inną torebke;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dwóch dni pobolewa mnie kręgosłup, tak więc dzisiaj szpilki nie wchodziły w grę!

    OdpowiedzUsuń
  10. na ból kręgosłupa dobry jest masaż:)
    zestawik odważny, bardzo ładna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zestawienie kolorów. Dodaję blog do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się połączenie kolorów, różowa bluzka daje niesamowity efekt;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie, jak zawsze, wg mnie robisz tylko jeden błąd- mianowicie dobierasz buty i torebkę kolorystycznie do stroju, właściwie w tym samym kolorze, a o wiele bardziej gustownie byłoby gdyby dodatki były czarne, bądź nude. Wtedy wg mnie byłoby perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za spódnico-spodniami. ;d Ale te tutaj powyżej wyglądają całkiem fajnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit, genialne spodnie, super połączenie kolorów :)Dobry blog - obserwuję :)
    Pozdrawiam zapraszam do mnie.

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie jak najbardziej efektowne! wyglądasz ślicznie i bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupujesz te wszystkie rzeczy no name ?:) Masz jakies ulubione sklepiki w poznaniu ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! ;D
    Uwieeeeelbiam Twoje włosy <3
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne połączenie kolorków! Śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawie:) Często zaglądam:)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga wkrótce do wygrania biżuteria Swarovskiego:)

    http://wwwthebagblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń