czwartek, 29 września 2011

Wyjazd

W związku z moją dzisiejszą służbową podróżą do Stolicy, zapewne ani dzisiaj ani jutro nie będę miała możliwości umieścić niczego nowego, tak więc uczynię to dopiero najwcześniej w piątek wieczorem (późnym wieczorem). (Czarku teraz tą linijkę pomiń :) ) Mam tylko cichą nadzieję, że dam radę odwiedzić parę sklepów w Złotych Tarasach :) i uda mi się upolować jakieś ciekawe rzeczy. Jeśli tak zapewne się z Wami podzielę moimi zdobyczami :) No to co dziewczyny, w takim razie do usłyszenia.

Poniżej z Wiką, która miała wtedy 6 miesięcy (jedno z ulubionych zdjęć)

15 komentarzy:

  1. udanego wyjazdu i zakupów :)
    Piękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ty jestes niesamowita z tymi zakupami chyba co 2-3 dni cos nowego kupujesz i pewnie zaliczasz sie do wąskiego grona młodych ludzi których stac na duzo a z czym sie wiaze Twoja podroz słuzbowa zdradzilas ze zajmujesz sie budownictwem czyli mamy rozumiec ze projektujesz domy itd?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kolczyki*:
    Mam prośbę oceniłabyś moje zdjęcia na moim blogu, mam się dalej rozwijać? Ciekawi mnie fakt czy ludziom podobają się moje zdjęcia, ponieważ jestem początkującym fotografem, z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego pobytu w Warszawie!!! Dzidzia jest slodka:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna jestes! taka delikatna i kobieca:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcie, Mama i Córcia:))). Udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. SO CUTE. PS I love your earrings! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, you guys look so lovely together!!! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych zakupów :)
    Śliczne zdjęcie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna fotka, cudna dziewczynka i
    śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń