niedziela, 18 września 2011

Zdobycz

Hi, jeszcze trochę niedzieli przed nami i jutro znów poniedziałek i tak w kółko. Ale nie ma co narzekać, pogoda dopisuje, humory również. Zaraz wychodzimy na Stary Rynek na dobry obiadek, a wieczorem jeszcze grill u znajomych - tak więc reszta dnia zapowiada się całkiem ciekawie. Jeszcze przed wyjściem przedstawiam Wam mój dzisiejszy strój, który jest wyjątkowy bowiem pochodzi z szafy mojej babci :) Sukienka którą mam na sobie ma już ponad 30 lat!









sukienka - po babci
biżuteria - NN
torebka - Parfois
buty - Zara

18 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka:) Na twoim miejscu troszkę bym ja sktóciła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bym ja skróciła:) Ale dobrze Ci rowniez w takiej:)

    Zapraszam do siebie:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka! Bardzo lubię takie bizantyjskie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i nic bym z nią nie robiła:) w nadchodzącym sezonie midi będzie na Topiei będzie jak znalazł:) pozdrawiam
    sobotkowa

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jest ta sukienka!
    uwielbiam polaczenie zółci z brązem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look!! I like your blog!
    Can you follow each other?
    I'm following you! And you? :)
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie. Kocham vintage więc trafiłaś w mój gust:) Dzieki za wiztytę u mnie i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka po babci!? wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to zdjęcie jest piękne ... bo Ty ! Ty ! Ty ! na nim JESTEŚ
    Czarując,,JESTEŚ NAJPIĘKNIEJSZA,uśmiechnięta,poprostu nie do podrobienia***Ilove you
    my Darling*****BOMBA*****

    OdpowiedzUsuń