środa, 26 października 2011

8 tydzień

Witam wszystkich w ten jakże jesienny dzień. Pewnie zastanawiacie się o co chodzi z tytułem mojego dzisiejszego posta - jest to magiczna cyfra która wskazuje mój błogosławiony stan :) 8 tydzień ciąży - teraz będzie mnie coraz więcej - oczywiście mam na myśli objętościowo :) hihihihihi
Jak na razie czuję się dobrze i nie mam typowych objawów dla pań w tym stanie - mam tylko nadzieję, że się to nie zmieni :)
To co moje drogie przedstawiam Wam mój dzisiejszy zestaw i uciekam bo dzisiaj mam cały dzień przewidziany na szkolenia, jutrzejszy zresztą również.







bluzka - NN
marynarka - WGO (Wielkopolska Giełda Odzieżowa)
spodnie - Zara
torebka - Stradivarius
buty - Zara

29 komentarzy:

  1. Spodnie są wspaniałe, kolor idealny! marynarka tez bardzo ciekawa. Świetnie! :)

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, mam nadzieję, że nie przestaniesz wrzucać zdjęć jak już Ci urośnie brzuszek, bo dobrze by było żebyś pokazała jak można fajnie dobrać sobie ciuchy do zmieniającej się sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję:) Ta marynarka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jak cudnie strasznie sie ciesze ! i gratuluje. jak poprzedniczka mam nadzieje ze nie zrezygnujesz z bloga i bedziesz dwała nadzieje kobietom w ciazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. po tytule nie trudno się domyślić, ale gratuluję!!!;D:D:D
    niech dzidzia rośnie zdrowo w brzuszku mamusi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała wiadomośc;)
    do kiedy bedziesz pracowała? planujesz do końca ciązy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ! Wspaniala wiadomosc

    P.S. Nie ma to jak rzeczy z WGO, można tym było znalezsc prawdziwe rarytasy, powoli zaczynam tęsknić za Polskimi zakupowymi miejscami.....

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję!! to wspaniała wiadomosc, Wikunia sie ucieszy jak malenstwo przyjdzie na swiat :) duzo duzo zdrowka !!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!! zycze spokojnej ciazy oraz zdrowego dzidziusia

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje!!! obys jak najdluzej czula sie dobrze i nas nie opuszczala :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje!!! ciąża Ci służy i wyglądasz świetnie :) pewnie z dnia na dzień będziesz piękniejsza :D:D MARYNARKA <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za wszystkie gratulacje! Oczywiście nie zamierzam rezygnować z bloga :) i mam nadzieję, że będzie tak jak napisałyście!!! Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia już jutro!

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku jak fajnie ze podzielilas sie ta wiadomoscia na blogu! Gratuluje Ci bardzo serdecznie, juz nie moge sie doczekac przyszlych stylizacji!!

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  15. To cudownie!!! Super, jakoś tak mimowolnie się uśmiecham pisząc te słowa.
    Oby wszystko szło tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. To cudowna wiadomość :) Gratuluję! Mnie niestety szybko dopadły ciążowe dolegliwości, ale tak szybko jak się pojawiły za chwilkę zniknęły :)
    Jeszcze raz gratuluję :) Zestaw jest świetny i zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!
    Ja już wcześniej przypuszczałam że jesteś w ciąży,widać było po buźce!pozdrawiam i życzę dużo zdrowia!Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje, ale jednoczesnie prage zapytac o spodnie! rewelacja! one sa z nowej kolekcji, tzn sa jeszcze dostepne w Zarze? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie są ze starej kolekcji. Udało mi się je kupić po przecenie - jak dobrze pamiętam za 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje gratulacje, dużo zdrowia dla Was :)Acha, wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana gratuluję :) wyglądasz kwitnąco! dawno mnie nie było na blogerze i nadrabiam zaległości :P
    Pozdrawiam i zapraszam pod mój nowy adres:
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń