piątek, 7 października 2011

Happy

Hello
Po powrocie z Warszawy obiecałam, że pokażę rzeczy, które udało mi się upolować w Złotych Tarasach. Muszę się przyznać, że zupełnie zapomniałam o tej obietnicy, naszczęście pewna osoba imieniem Aga mi o tym przypomniała :) Z początku miałam zrobić po prostu zdjęcia tych rzeczy i je wkleić, ale nie wyszły one za ciekawie, tak więc postanowiłam założyć je dzisiaj na siebie by je Wam pokazać. I oto one:



 






sweterek - H&M
spodnie - H&M
zegarek - Sport
kurtka - H&M
torebka - H&M
buty - New Look

23 komentarze:

  1. Hej!
    Andżeliko zrób post o swoich włosach - jakich kosmetyków używasz do stylizacji i jak układasz włosy,opisz dzisiejszą fryzurę jest super!
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe spodnie, tylko dla idealnej figury ;> Ty oczywiście nie musisz się ograniczać !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ta kurteczke kupilaś teraz?chodzi mi czy to obecna kolekcja ;)
    Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia: jeśli chodzi o kosmetyki, które stosuję do włosów w lipcu poświęciłam jeden z postów na ten temat. To co widać powyżej to tylko umyte i wysuszone włosy wczoraj wieczorem (przyznam się, że nawet dobrze ich dzisiaj rano nie rozczesałam :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kolei jeśli chodzi o kurteczkę to kupiłam ją jakieś 2 lata temu, tak więc stara kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny :) Zaczynam obserwować twojego bloga - bardzo podoba mi się to w jaki sposób bawisz się modą i łączysz ze sobą różne faktury i kolory :):):)
    Pozdrawiam
    N.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi miło Angeliko że w poście wspomniałaś o mnie.Pozdrawiam.Upominalska Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe spodnie ;D Ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie wyglądasz w nich bosko :D Podobają mi się twoje buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie świetne! Masz boską figurę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe spodnie, coś w sobie mają;) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog is very nice, you can see more fashion blogs in Poland:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-polonia-poland-polska-blogs.html
    and other parts of the world:
    http://look10.blogspot.com/2011/06/global-fashion-blogs.html
    You may also be here if you wish:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/formulario-de-inscripcion.html
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i buty najbardziej mnie urzekły ;d.
    Bardzo fajna stylizacja;dd.
    Ładne rzeczy upolowałaś, haha;).
    Zapraszam do siebie!:)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana andżeliko jesteś cudowna!!!!! uwielbiam na ciebie patrzec. na twoje perfekcyjne stylizacje. na to zę zawsze wygladasz pieknie. nawet gdy jestes zmeczona. cudownie się prezentujesz!!! i ten usmiech. pokaż coś nowego!:) i jak dla mnie mozesz też fotografowac swoją szafe chętnie zajrze do tej ilości ubrań. i widze i podziwiam mieszkanie. bede wdzieczna z kilka fotek. :)

    pozdrawiam i czekam na wiecej :) :) Milena

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo orginalne i stylowe! Przepiękny sweterek i cuudne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie Ci w tych spodniach wogole sliczna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Złote Tarasy ;) kolejna świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. andzeliko pokaz nam sie !! :)P)

    OdpowiedzUsuń
  19. elegancko, kobieco i seksownie. wszystkie rzeczy dobrze na Tobie leżą. urzekły mnie spodnie i botki, są przepiękne! pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń