wtorek, 18 października 2011

Jestem

Ostatnio nie starcza mi czasu na dodawanie nowych postów. Ale oczywiście pamiętam o swoim blogu i ciągle o nim myślę :) W związku z tym, że wczoraj mieliśmy wieczorne wyjście do teatru muzycznego mam okazję zaprezentować Wam moją wczorajszą kreację - czarną, prostą z morskimi dodatkami. Buty kupione za namową przyjaciółki - dziękuję Ci Basiu. Zakup okazał się udany!









sukienka - Nife
pasek - River Island
rajstopy- Gatta
torebka - New Look
kożuszek - NN
buty - Aldo

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kurtka, szukam coś w tym stylu właśnie, a tu na końcu NN ;> Sukienki o takim fasonie uwielbiam, a dodatki mają cudny kolor.
    A tak w ogóle to idę się tak uczesać =.) Choć pewnie nic z tego nie wyjdzie =.)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz mega kobieco:)ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. extramalnie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba:) masz niesamowitego nosa do cudnych ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka świetna, też na taką poluje ;)

    OdpowiedzUsuń