środa, 5 października 2011

Obietnica

Muszę się przyznać, że ostatnio nie mam weny. I jestem zła na siebie, że tak mało serca wkładam w swoje zestawy. Jednym słowem ogarnęło mnie lenistwo. Co dzień rano wstaję, wchodzę do mojej garderoby i na szybko wybieram coś co mogę na siebie włożyć. Obiecałam sobie, że z przyjściem jesieni popracuję trochę nad sobą. Tak więc czas najwyższy wziąć się w garść :) Chyba potrzebuję trochę inspiracji.......
Mój dzisiejszy strój troszkę bardziej jesienny. Patrząc na zdjęcia stwierdzam, że zmieniłabym torebkę na inną - brązową. Myślę, że lepiej by pasowała do całości.

 

 








bluzka - Zara
szorty - H&M
rajstopy - Gatta
kurtka - H&M
zegarek - D&G
bransoletki - NN
torebka - LV
buty - NN 

14 komentarzy:

  1. Witaj, dziś po raz pierwszy zajrzałam na Twojego bloga, do tego zupełnie przypadkowo :) Jestem pod wrażeniem Twojego wyglądu, jesteś naprawdę śliczna, taka naturalna.

    Mam jednak pytanie odnośni koloru twoich włosów. Zdradź proszę jaki to kolor i ewentualnie farba

    Pozdrawiam tak trzymać
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem z brązową torebka byłoby mdło ta pasuje idealnie, a Ty jak zawsze wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka pasuje idealnie, brązowa w tym przypadku była za nudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta bluzeczka :) uwielbiam białe rzeczy, co jak co ale w białym zawsze wygląda się świeżo i schludnie :) pieknie wyglądasz, pozdrawiam :) (właśnie szukam takiego koloru torebki, fajna) ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się bardzo ten zestaw podoba! Pięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a miałas Angeliko pochwalić sie najnowszymi zakupami ze stolicy kiedy post ze zdjeciami nowych łupów?aga

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurteczka i szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw i torebka też pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie zapomniałam o moich warszawskich zdobyczach. Następny post poświecę im - obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o mój kolor włosów to nie mam pojęcia co to za farba i jaki ma numer. Od kilku lat chodzę do jednego fryzjera i muszę się przyznać, że nie mam pojęcia co mi kładzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz zresztą jak zawsze :) Bardzo podoba mi się twój set :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw:) i widzę ładnie urządzone mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń