sobota, 1 października 2011

W Stolicy

Mój pobyt w Stolicy się już zakończył. Do końca nie jestem jeszcze przekonana do Warszawy, ale muszę przyznać, że ma coś takiego w sobie, co mnie intryguje i zachęca do przyjazdów :) Na parę godzin udało mi się wskoczyć do Złotych Tarasów- najbardziej zadowolona powinna być z tego moja córa, bowiem to ją obkupiłam najbardziej. W następnym poście umieszczę co udało mi się upolować. Nie ma tych rzeczy za dużo, ale w sumie to co kupiłam tworzy ciekawy zestaw. No dobrze moje drogie, wklejam kilka zdjęć i lecę do córy bo w pobliżu wyczuwam chorobę :(














bluzka - DKNY
marynarka - H&M
szorty - H&M
kurtka - NN
chusta - Vero Moda
biżuteria - NN
zegarek - Michael Kors
okulary - Braccialini
torebka - NN
buty - NN

13 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz od stop do czubka glowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes cudowna kobieta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw jest taki, taki... a la Moschino <3 : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądałaś stylowo i ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna bo na zdjęcia wyglądasz przepięknie. I ta Twoja idelana figura, pozazdrościć :) Co do Warszawy, nigdy nie byłam ale nie wiem czy potrafiłabym się tam odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw jest wprost idealny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, wyglądasz pięknie, wszystkie elementy stroju idealnie do siebie pasują :) cudne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw:) w ogóle jesteś prześliczna! A Warszawę raz się kocha, raz się nienawidzi (szczególnie stojąc w korkach;)).

    OdpowiedzUsuń