poniedziałek, 24 października 2011

Wnętrza

W bliskiej przyszłości czeka mnie troszkę zmian - nie chcę na razie jeszcze Wam o nich pisać, ale wkrótce pewnie to zrobię. Dzisiaj jeden z ważniejszych dni - troszkę się denerwuję, jak już będzie wszystko jasne podziele się z Wami o co chodzi :) Tymczasem kiedyś ktoś prosił mnie bym na swoim blogu poruszyła również temat wnętrz - tak więc czynię to dzisiaj.

Ja już zapewne wiecie (przynajmniej niektóre czytelniczki mojego bloga), że od zawsze interesuję się aranżacją wnętrz. Jest oni mi tak bliska jak moda :) Poniżej kilka ciekawy zdjęć wnętrz, może któreś staną sie inspiracją dla którejś z Was?!








14 komentarzy:

  1. uwielbiam taką nowoczesność z minimalizacją, ale kocham, gdy w tych wnętrzach jest też coś starego - jakiś stary stolik, lampa w rogu, rzeźbione doniczki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne a pokażesz swoje osobiste wnetrza?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te projekty wnętrz są piękne, szczególnie ta druga propozycja. Ach! Jak ja bym chciała tak urządzić mój dom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. andzela wez sie do roboty :p zrelaksuj sie przy komputerze. Pokaż nam jakies nowości bo już nie mogę wytrzymac . hihii nowy pościk prosze:) :)
    pzdr karin

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że obiecałam, że dzisiaj rano będzie nowy post i byłby gdyby nie fakt, że zapomniałam zabrać kabla do cyfrówki. Jak tylko wrócę do domu wrzucam nowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymamy cie za słowo

    OdpowiedzUsuń
  8. o której zazwyczaj wracasz do domu? masz dużo czasu wolnego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej jestem strasznie ciakwa twoich stylizacji na naprawde zimne dni. twoje letnie stylizacje były super. a ja mam zawsze problem w zime zeby sie fajnie ubrac bo jestem zmarzluch i nie mam w zime weny . wiec licze na ciebie i twoje pomysły :) moze zrobbisz tez post o swoich ciepłych ciuszkach np. jakie masz swetry itd. bo mnie sie moje zawsze w zime wydaja takie beznadziejne. chce cos kupic tez mi sie nie podoba. a jak zobacze u kogos innego to jakos zaczyna sie podobac.
    pozdrawiam cie i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czasem wolnym u mnie bardzo ciężko. Zawsze brakuje mi dnia, godziny :) Jeśli chodzi o czas powrotu do domu - bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubóstwiamten nurt.

    Here іs my homeρage ... aranżacja wnętrz warszawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Mуślę, żе jest to jеden spośród naԁzwусzajnych
    aгtykułów na jakіe tгаfiłam.

    Јestem radosna, że mogłam go przeczytać.

    Proѕzę o więcеj:).

    Here is my blog post nauka jazdy opole dh

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest fachowe zdjęciez wyśmienitymświatłem:-)

    Feel free to suгf tο my blog; aranżacja wnętrz warszawa

    OdpowiedzUsuń