piątek, 11 listopada 2011

11 listopada

11 listopada - Narodowe Święto Niepodległości oraz Imieniny ulicy Święty Marcin obchodzone co roku przez Poznań spędziliśmy w gronie znajomych i rodziny. Postanowiliśmy wszyscy wspólnie wybrać się na miasto by świętować jedno z ważniejszych dla Poznania wydarzeń. Muszę przyznać, że wymarzłam strasznie - to słońce zza okna mnie zmyliło i zamiast ubrać się na cebulkę wybrałam dość cienki płaszczyk - czego po 2 godzinach spacerów bardzo żałowałam :) Mam tylko nadzieję, że nie skończy się to chorobą, która byłaby mi teraz bardzo nie wskazana.








sweter - NN
rajstopy - Gatta
zakolanówki - River Island
płaszcz - Mohito
torebka - Parfois
buty - River Island

14 komentarzy:

  1. zmieniłabym buty, poza tym - idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że sie nie rozchorujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny płaszczyk! Uwielbiam fuksję!

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter piękny, piękny płaszczyk! Piękny sweter! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczny masz płaszczyk, a kolor jest cudowny :)Musisz ubierać się cieplej bo szybko można się przeziębić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej naturalności... aż trąci sztucznością... nigdy nie pokazujesz się en face, czemu?

    OdpowiedzUsuń
  7. ciagle te same miejsca,te same pozy,ten sam sztuczny usmiech,nudny ten blog,za kazdym razem to samo zero inwencji,ciagle wtych samych miejscach robisz fotki,malo pomyslowo,ciagle ta sama mimika,tak samo przekrzywiona glowa,usmiech bardzo nienaturalny,mimo,ze jestes ladna,za duzo w dodatku dodajesz zdjec,wiecej inwencji,wtedy bedziesz miec wiecej przegladajacych.Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladnie masz zrobiony makijaz.
    Lubie ten Twoj patriotyzm lokalny:) zawsze jakies newsy z Poznania, milo sie oglada. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Jesteś dla mnie ikoną mody!
    szyk, gust i elegancja. I nie słuchaj tamtych zgryżliwych komentarzy poprostu Ci zazdroszczą.Jak panny takie mądre to niech same zakładają blogi ciekawe gdzie by robiły zdjęcia i jak by się uśmiechały a pozatym jak wam się coś nie podoba to tu nie wchodzcie! Ja lubie jak jest dużo zdjęć można daną rzecz oglądnąć z każdej strony a pozatym czerpie od Ciebie wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. co w tej Pl jest zzazdroscia,kobieto czy Ty zalozylas blog? zastanow sie co piszesz,Andzela zalozyla blog,w ten sposob wystawila siebie do oceny,przez osoby tu zagladajace,kazdy ma prawo wyrazic konstruktywna krytyke,o to chodzi,a nie slodzic zawsze,czy ja obrazilam Andzeli,co w z ta zazdroscia,mieszkam w USA tam tez sa blogerki,ale takiej zenady na blogACH TAM NIE MA,w Pl to nagminne,bojowki,gotowe 'zabic' za nawet konstruktywna krytyke.Czy ja napisalam,ze Andzela jest brzydka,czytaj ze zrozumieniem komenty dziewucho,napisalam o miejscach i o braku pomyslowosci,chyba o to tu chodzi,nie tylko slodzic.Pozdrawiam Cie Andzela,ale mysle,ze to zaszkodzi Ci tylko jezeli kazdy bedzie lal tutaj cukier,ja wyrazilam swoje zdanie,po co te obronczynie? Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  11. po drugie podpisz sie anonimie!!!! Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post:)

    xoxo
    Eugene
    http://eugenemarseille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mam też te buty tylko beżowe ;) c
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw!
    dopiero teraz go zauważyłam ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń