sobota, 12 listopada 2011

A czemu nie

Żeby nie było dzisiejsze zdjęcia na innym tle :) Przyznaję, że najłatwiej jest mi robić zdjęcia w domu bowiem nie w każdym miejscu w którym danego dnia przebywam wypada robić zdjęcia, a tym bardziej, że czasem brak po prostu drugiej pary rąk która mogłaby mi cyknąć parę fotek. Ale dzisiaj będąc na kawie z koleżanką i dzieciakami wykorzystałam sytuację i oto parę zdjęć z dzisiejszego popołudnia!









bluzka - NN
kurteczka - WGO
spódnica - Zara
buty - Via Roma

12 komentarzy:

  1. Angela super,milo ze sie nie obrazasz,zupelnie iine zdjecia,mimika,cos innego,ciekawiej,poprzedni byly to te same pozy,te same miejsce,Ty wygladasz inaczej w iinym swietle,jak napisalam wczesniej,masz bardzo ladna buzie i szkoda by bylo pokazywac ja zawsze z profilu z tym samym usmiechem na twarzy,super:) czy to Stary Browar?:)bylam tam kiedys,piekna kurteczka tylko nie rozumiem nigdy co to jest WGO i NN? Pozdrawiam Magdalena USA

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne desery, boska spódniczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomnialam dodac,osoby ktore cos komentuja,nie slodza,nie robia tego,zeby uprzykrzyc komus zycie(niestety polska mentalnosc jest trudna) ico z ta zazdroscia,dlaczego kazda twierdzi,ze kobiety zazdroszcza,to jest sic,tego naprawde nie ma na zagranicznych blogach,tych naskakiwan na czytelniczki,ktore napisza jakis mniej pochlebny komentarz,inaczej blog nie bedzie sie rozwijal.Super by bylo gdybys w przyszlosci zechciala dodawac cos np zwiazanego z designem,z dodatkami do domu,przepisy,ale to juz w Twojej gestii.Magdalena USA

    OdpowiedzUsuń
  4. Z natury jestem osobą nie obrażającą się no chyba, że faktycznie ktoś zasłuży sobie na to....:) Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Jak najbardziej rozumiem to, że każdy ma inny gust inne zainteresowania, to co podoba się komuś nie znaczy, że będzie się podobało i mnie. Dlatego też podchodzę do wielu rzeczy z dystansem i pewną rezerwą ....... :)
    NN - no name
    WGO - Wielkopolska Giełda Odzieżowa
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes promienna osoba,to widac na fotkach,dobrze ze tak podchodzisz do tego,nie znam WGO,no name gdzies rzucilo mi sie kiedys w oczy jak bylam w Pl.Pytalam czy to Stary Browar?ja pochodze z Wroclawia,ale Poznan znam rowniez.Ja pozdrawiem tez Ciebie:)slodka ta dziewczynka.Magdalena:)USA

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjecia <3
    fajną masz córe :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jakaś nowość :) Dużo lepiej Ci w rozpuszczonych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest Galeria Malta :) moj ulubiona i uteskniona , świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Galeria Malta,dzieki:) nie znam,myslalam ze to stary browar:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Twój uśmiech ;)
    zdjęcia ciekawe ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pysznie wyglądające ciacho:D!
    Super, że zdjęcia w innym miejscu, fakt, ciekawiej się wchodzi widząc inne tło!

    OdpowiedzUsuń