środa, 30 listopada 2011

Futrzana kamizelka

Ten cieplutki element garderoby, pojawił się tej jesieni w niemalże każdej sieciówce. Ja swoją kupiłam rok temu. Potrafię ją założyć niemal do wszystkiego - do leginsów, dzinsów, a także sukienek. Wbrew pozorom, kamizelka z futra doskonale pasuje również do seksownej sukienki! Ja ją nosiłam np. do czarnej krótkiej sukienki ze skóry i muszę przyznać, że prezentowała się bardzo fajnie. Dzisiaj w wersji bardziej na luzie.








sweterek - C&A
leginsy - NN
kamizelka - NN
torebka - Parfois
płaszcz - Zara
buty - Via Roma
 I jeszcze kilka propozycji z futrzaną kamizelką w roli głównej :









5 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestawik:D swietne3 buty i kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem kozakoholiczka :) twoje mi sie podobaja :)
    a idealnej kamizelki szukam od jakigos czasu. podoba mi sie ta na zdjeciu ktore wstawialas olivi palermo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 od końca zestaw <3 mmm ;d

    zazdroszczę Ci butków ;)

    OdpowiedzUsuń