piątek, 25 listopada 2011

Nowa zdobycz

Czujecie już pomału Święta? Ja bardzo - uwielbiam ten okres przedświąteczny, ten szał zakupów, zapach pieczonego ciasta, migoczącą choinkę, już nie moge się tego wszystkiego doczekać. Kocham tą całą otoczkę. Ogarnia mnie wtedy coś niezwykłego, czego nie da się opisać i streścić w kilku słowach. W marketach już też czuć Świetą, coraz więcej ozdób świątecznych: pięknie przystrojonych choinek, świecących lampek, reniferów....... Ale chyba troszkę odbiegłam od tematu posta :) Moja nowa zdobycz, to plisowana spódniczka z h&m w soczystym różowym kolorze - niestety kolor na zdjęciu jest przekłamany.


A to zbliżony kolor spódniczki


Jeszcze kilka zdjęć z tego dnia





sukienka - Zara
pasek - H&M
komin - Pieces
kurteczka - NN
buty - Via Roma

13 komentarzy:

  1. Spódniczka bardzo ładna i sukienka również, na sukienkę polowałam długo i na razie dorobiłam się podobnej, ale z atmosphere bez rękawków. Model z Zary z pagonami jest wręcz nieosiągalny, a na allegro osiąga już chore ceny. Natomiast ta, którą masz na sobie dla mnie jest za długa, ja jestem niska i nie bardzo mi pasuje.
    Natomiast na Tobie - pięknie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztuje ta czerwona z H&M? Niby jest, jak mówisz, różowa a mi się na zdjęciu podoba kolor :D
    Jeszcze świąt nie czuję ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest w kolorze intensywnego różu i kosztuje 39,90zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. oddaj mi sukienkę ;o nieziemska! Spódniczka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super masz kiecke :) a spódnica również wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie Ci w tej zarowej sukienke. zaluje ze w mojej Z. nie bylo jej w ogole :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Angeliko który to już tydzień ciąży Ci leci 12-13?wygladasz jak tak bardzo szczuplutko bo brzuszka nie widac a czy juz znasz płec dziecka? pewnie teraz przydałby Ci sie synek

    OdpowiedzUsuń
  8. To już 12 tydzień. Tydzień za tygodniem, a mnie coraz więcej :) rosnę wszerz :) ale cóż taki tego urok! Płci jeszcze nie znam - za wcześnie, dopiero ok 20-go tygodnia można na 100% powiedzieć co będzie - tak więc czekam i jestem bardzo ciekawa. Synek przydałby się do pary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba nie przemowil do ciebie moj komentarz o tego typu fryzurze ktory wydluza ci i tak owalna twarz. posluchaj rady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przemówił i chyba nie przemówi, bo ja dobrze się czuję w tego typu upięciu włosów. Ale rozumiem, że ktoś może mieć inne zdanie i mimo wszystko dzięki za radę, bo myślę, że jest szczerze to powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://allegro.pl/zara-sukienka-plisy-nowa-kolekcja-m-i1965439584.html

    to jest ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, to jest ta sukienka :) I chyba nawet w takiej samej cenie.

    OdpowiedzUsuń