środa, 9 listopada 2011

Pepitka

Pepitka to deseń w dwukolorową drobną kratkę, wymyślony przez Coco Chanel. Motyw ten możemy spotkać na butach, rajstopach, torebkach, kamizelkach, kurteczkach i czapkach, czyli jeśli lubisz ten wzór możesz ubrać się od stóp do głów. Klasyczna i drobna pepitka świetnie nadaje się do pracy, jest to bardzo elegancki strój. Większą kratką, czyli pepitkę w wydaniu XL projektanci ozdabiają płaszcze i kurtki, ale uwaga! Tak duży deseń optycznie dodaje kilogramów. Pepitka to zdecydowanie ciekawy wzór, który jest modny i klasyczny. Klasyczna pepitka w tym sezonie wróciła do łask. W sklepach jest coraz więcej ubrań w tym wzorze. Można powiedzieć, że pojawia się i znika. Ja dzisiaj prezentuje Wam bluzkę w tym deseniu.









bluzka - Zara
spodenki - H&M
rajstopy - Gatta
sweterek - Stradivarius
kurtka - Tiffi
worek - Reserved
buty - Via Roma

7 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię ten wzór, mam pepitkowy płaszcz i żakiet. Twoja bluzeczka jest śliczna. Te spodenki z H&Mu też uwielbiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio robisz sobie dziwne fryzury i wyglądasz jak ufoludek z wielką głową... nie radzę bo ci to nie służy. ogółnie wygladasz ładnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie modelka!!! Ty jesteś piękna, piękna jest Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd trafiłam na Twojego bloga jestem tu codziennie. Masz super wyczucie stylu, dodatków a do tego jesteś śliczną kobietą. Co jeszcze zauważyłam ogladając Twoje fotki masz ślicznie urządzony dom. Pozdrawiam - Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wyglądasz ślicznie. Bardzo podoba mi się twój zestaw, jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz jak zawsze ale masz owalna bardzo ladna twarz wiec nie mozesz jej jeszcze bardziej wydluzac poprzez tego typu fryzury.

    OdpowiedzUsuń