wtorek, 15 listopada 2011

Poszukując inspiracji

Za dwa tygodnie wybieramy się na Andrzejki. I mam wątpliowości co na siebie włożyć. Z jednej strony wiem, że to nie Sylwester i nie mogę przesadzić, ale z drugiej mam ochotę założyć coś wystrzałowego tym bardziej, że chyba nie będę miała okazji pójść na żaden wielki bal w Sylwestra. Marzy mi się sukienka od Elie Saaba :) Jak dla mnie Ellie Saab to synonim sukien bajecznych, stworzonych na czerwony dywan, godnych gwiazd. Od dawna już jest to jeden z ulubionych projektantów celebrytów. Nic dziwnego - stworzone przez niego kreacje są zachwycające, za każdym razem pełne przepychu, choć nie uciekające w kicz. Misterne koronki, precyzyjne aplikacje, zachwycające fasony - oto, co Saab proponuje za każdym razem. Poniżej kilka jego kreacji.


















A może przedstawię Wam parę propozycji i to Wy mi pomożecie podjąć ostateczną decyzję?!

9 komentarzy:

  1. oj ja tez uwielbiam Elliego, za to ze projektuje kobiece stroje.
    Angelo skoro nie planujesz Sylwestra to nie ma co sie zastanawiac !
    Dobry pomysl z propzycjami. Mi osobiscie z tych podoba sie 10 i 11 kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z nich są niesamowite po prostu, marzenie by mieć choć jedną z nich w swojej garderobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety w swojej garderobie tak pięknych sukienek nie mam, ale mam za to kilka których jeszcze nie miałam na sobie - może to moment by w końcu ujrzały światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak zrób prezetacje kilku kreacji a my pomożemy z miła checia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy na Twoje propozycje ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na twoje propozycje zdecydowanie będzie nam łatwiej Ci pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chcesz aż tak się wystroić? w sumie racja- stale nosimy te codzienne ciuszki, że trzeba czasem się wbić w coś specjalnego :) Z chęcią pomogę, tylko proszę- zrób sobie w nich zdjęcia, a nie samych sukienek, żebyśmy widziały jak na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj takie kreacje byłby chyba jednak przesadą na imprezie andrzejkowej?;) choć w sumie zależy gdzie się wybierasz:D

    W każdym razie pokaż propozycje, ja i pewnie wiele dziewczyn chętnie Ci doradzimy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na andrzejkowe propozycje :>

    OdpowiedzUsuń