piątek, 18 listopada 2011

Propozycje Andrzejkowe

Udało się - udało mi się wygrzebać z garderoby 5 propozycji na zbliżające się Andrzejki. Teraz Wasza kolej - proszę o opinie, którą powinnam wybrać. Przyznam się, że mam dylemat - mam dwa foworyty, ale jestem strasznie ciekawa Waszych wyborów. To do dzieła :)
Aaaaa i jeszcze jedna kwestia przy prezentowanych stylizacjach nie mam dodatków - biżuterii jedynie torebka i buty. Stwierdziłam, że po dokonaniu wyboru dopiero wtedy zajmę się szczegółami.

1. Sukienka Versace for h&m



2. Sukienka SOTTIE




3. Sukienka H&M




4. Sukienka H&M




5. Kombinezon Explosion





Fryzura i makijaż na prezentowanych zdjęciach zupełnie przypadkowy :)

43 komentarze:

  1. Propozycja pierwsza lub ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż rewelacja i czerń super!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka SOTTIE zdecydowanie!!!!! piekna !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. podobasz mi się w każdej propozycji, ale w wężowej kiecce wyglądasz mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej jestem za drugim zestawem ;d
    idealny na zabawę, a na dodatek Ty wyglądasz w tej sukieneczce nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, to zalezy gdzie sie wybierasz na andrzejki :) mi sie podoba nr 4 i czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie 2 propozycja jest rewelacyjna na Andrzejkową zabawę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka od Versace cos okropnego,tandeta jednym slowem,to i tak bedzie zawsze H&M to tylko w Pl takie wielkie wow z tym bylo,nie moja bajka,moim zdaniem kombinezon lub czarna sukienka,cenie sobie klase nie krzykliwosc i tandete.Magda Szwecja

    OdpowiedzUsuń
  9. We wszystkich kreacjach wyglądasz super..bardzo atrakcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wg. mnie również druga, miało być "balowo" i ta sukienka właśnie taka jest.
    Wężowa i czerwona bardziej na wyjście do jakiegoś klubu.
    W tej z H&Mu wyglądasz bardzo ładnie, ale jest taka .. jakby to nazwać.. "z gazetki", a Ty kojarzysz mi się z klasą i elegancją :>
    Kombinezon bardzo ładny, jednak zdecydowanie wygrywa czarna sukienka !!

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S. Czyżby jakieś buty tak załatwiły Ci stopy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie 2! Sukienka bezkonkurencyjna.
    Muszę powiedzieć że wasz świetny gust. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje! Powinnaś wziąć udział w konkursie na stylizację sylwestrową, który jest organizowany na Facebooku - gwarek.pl
    http://www.facebook.com/pages/gwarekpl/158459040857183

    OdpowiedzUsuń
  14. według mnie druga stylizacja jest najbardziej andrzejkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza i ostatnia- nie po to wydawalas 700zl na versace zeby w szafie lezała ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. sottie zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  17. druga :) wyglądasz w niej slicznie i jest jak najbardziej odpowiednia na zabawie, pozostałe możesz wykorzystać przy bardziej swobodych okazjach

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja sie zastanawiałam kiedy kupisz sobie coś versace dla h&m i nie pomyliłam sie mysle ze oprócz Ciebie stac na to tylko gwiazdy

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki dziewczyny za wszystkie komentarze. Chyba najwięcej głosów uzyskała jak na razie sukienka SOTTIE :)
    Oj nie tylko mnie i gwiazdy stać na takie rzeczy, dziewczyn kupujących było naprawdę dużo, kto był sam wie :) Niektórzy bym rzekła kupowali hurtowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem wydaje mi sie ze nie grzeszysz zbytnio inteligencją skoro metka versace jest wyznacznikiem . w zyciu nie dałabym 700zł za taką kieckę mając na względzie że założysz ją może z 3 razy wiemy wszystkie ze masz kupę kasy ale ilosc wydawanych przez Ciebie Angeliko pieniedzy na ciuchy woła o pomste do nieba nawet Kasia Tusk nosi sie skromniej Dorota 32

    OdpowiedzUsuń
  21. Najpiękniej w czarnej SOTTIE - "balowo" ale z pazurem... koniecznie z dodatkami które nieco rozświetlą dostojną czerń.

    Pięknie wyglądasz też w tej wężowej skórce, po prostu cała Ty - kobieco i z klasą. No ale jest troszkę koktajlowa, więc tak jak słusznie zauważono w komentach powyżej będziesz pewnie w niej pięknie wyglądać na nieco mniej uroczystej imprezie.

    Versace - jak to versace, wciąż balansuje na pograniczu kiczu, a w wersji H&M wygląda trochę cheesy. Jednak gwarantuje, że na balu będziesz jednak mocno widoczną postacią. Generalnie można zaryzykować i spróbować to jakoś okiełznąć dobrym makijażem i ciekawą fryzurą.

    Malinowa całkiem sympatyczna, ale te trzy "wymiatają"


    Kombinezon hmmm góra ciekawa i w bieli która pięknie podkreśla twoją urodę, jednak coś mi się w tym nie podoba, psuje twoje proporcje, trochę tak "pańciowato", no fance :)

    Pozdrawiam
    Xenia

    OdpowiedzUsuń
  22. no wlasnie kupowali hurtowo bo nie liczy sie dla niektórych czy cos jest ładne z dobrego materiału wygodne byle tylko była odpowiednia metka przykre jakie niektóre dziewczyny są puste

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 i 4 z naciskiem na jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ZGADZAM SIĘ Z ANONIMOWYM DLA MNIE TO TEŻ NIE TYLE SZPANOWANIE KASĄ CO PRZEJAW GŁUPOTY NIEKTÓRE Z NAS LATAJA W PODARTYCH PORTKACH ŚWIĄTEK PIĄTEK CZY NIEDZIELA A NIEKTÓRE CIUCHY MAJĄ JEDNORAZOWE MOŻE URZĄDZISZ ANGELIKO JAKĄS WYPRZEDAŻ SWOJEJ GARDEROBY CIEKAWE ILE M.KW MASZ W MIESZKANIU I GDZIE TY TO WSZYSTKO MIESCISZ NIE ODBIERZ TEGO ZLE I OSOBISCIE ALE PREZENTUJESZ STYL NA KTÓRY ZWYKŁE DZIEWCZYNY NIE STAC I MYSLE SOBIE ZE DZIEWCZYNY ZAGLADAJACE NA TWOJ BLOG ZAMIAST INSPIROWAC WPĘDZASZ W KOMPLEKSY POZDRAWIAM ANNA

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze metka versace nie jest dla mnie wyznacznikiem i ktoś kto tak pisze zupełnie nie ma pojęcia co pisze, bowiem gdyby tak było nie miałabym tylu rzeczy oznaczonych NN albo WGO. Po drugie ta sukienka jest wykonana w 100% z jedwabiu, jest wykonana bardzo dobrze i jest do tego bardzo wygodna. Oczywiście rozumiem to, że komuś się może ona nie podobać - mnie się podoba i dlatego ją kupiłam. Po trzecie nigdy nie miałam zamiaru prowadzeniem mojego bloga wpędzać kogokolwiek w kompleksy jeśli tak jest to proszę nie odwiedzaj mojego bloga. A porównywanie mnie do Kasi Tusk to już chyba jakieś nieporozumienie :) Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocki wszystkim życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Angeliko ta sukienka to jeden wielki shit,jak cala kolekcja Versace,jedwab z tych najtanszych,wyglada bazarowo,ale w Pl trzeba kupic:)) a tu sie nie zgodze z reszta,to jej sprawa,ze ma pieniadze,pracuje,zarabia ma,wydaje mi sie,ze nietaktem jest pisac i wyrzucac komus,ze ktos jest bogaty,to ze ktoras lata w podartych portkach to nie wina Angeli,chyba z 50 lat musi minac,by wyplenic z Polakow to zawisc.To jest chore,trzeba sie wstydzic tego ze ktos ma pieniadze.Widocznie,te dziewczyny juz sa zakompleksione,nie wiem jak moze stylizacjami wpedzac w kompleksy.Jak woqle mozna pisac komus,gdzie Ty to wszystko miescisz,to jej sprawa,nauczcie sie,ze Wy nie sponsorujecie jej garderoby,czy tez innych rzeczy,Angelea z wyksztalcenia jest architektem,a nie czarujmy sie,to bardzo dochodowy zawod na calym swiecie.Zadbala dziewczyna o swoja przyszlosc.Mimo iz uwazam,ze sukienka to istna tandeta,jak cala kolekcjaV,to tu jej bede bronic,bo to chore.Magda Szwecja

    OdpowiedzUsuń
  27. nr 1! dziewuchy nie znacie się! kto kocha ciuchy ten wie o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam:)
    Zaglądam tu bardzo często (codziennie), ale dopiero pierwszy raz skomentuję post.
    We wszystkich kreacjach wyglądasz ślicznie, zresztą jak w każdej swojej stylizacji.
    Nie zgadzam się z poprzedniczkami odnośnie pieniędzy za sukienkę, to tylko i wyłącznie Twoja sprawa na co i ile wydajesz!!!!!! I NIKOMU NIC DO TEGO!!!!!! Bradzo lubię tu zaglądać bo jest świeżo i sympatycznie. Wydajesz się bardzo miłą i ciepłą osobą, niezmanierowaną.
    Na koniec gratuluję odmiennego stanu.
    Też jestem mamą dziewczynki i właśnie zstanawiam się nad drugim brzdącem, ale jakoś ciężko mi się zdecydować:)
    pozdrawiam
    czytelniczka z Opola

    OdpowiedzUsuń
  29. 2 wymiata a tą pierwszą sukienkępowinnas zestawiać z tymi cielistymi szpilkami

    OdpowiedzUsuń
  30. 1 i 2 ewentualnie 4 ...
    Ah dziewczyny niech każdy kupuje to na co kogo stać. Ja pare lat temu kupowałam rzeczy naprawdę za grosze dziś mnie stać na większość drozszych rzeczy i nadal kupije i te tansze i te drozsze .... przyjdzie taki czas zaczniecie zarabiać i będziecie kupować to co chcecie .....
    A ta zawisc to mnie w naszym pięknym kraju wkurza jak masz coś lepszego to masz się kryć? Chować ? Ja pamietam jak jeszcze w Polsce mieszkałam to nawet ludzia w pracy nie mówiłam gdzie jadę na wakacje bo pewnie jakby zwalaniali to byłabym piewrsza na liście .... Właśnie za te zagraniczne wczasy mimo ze pracownikiem byłam bardzo dobrym.....

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytelniczko z Opola,chyba ja tak wlasnie napisalam!! Magda szwecja

    OdpowiedzUsuń
  32. JESTES SUPER DZIEWCZYNĄ I NIE CZYTAJ TYCH NEGATYWNYCH BZDUR :) Każdy kupuje sobie to na co go stać i nikogo nie powinno to interesować ! PS. Glos oddaje na nr 1 lub 2 :) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, moglabys powiedziec, gdzie i za ile kupilas ten kombinezon? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kombinezon kupiłam rok temu w Panoramie. Ceny dokładnie nie pamiętam, był po przecenie i kosztował chyba ok. 200zł.

    OdpowiedzUsuń
  35. w sukience sottie wyglądasz najlepiej, potem ta w kolorze wina z h&m, ładnie się zaokragliłaś, a włosy koniecznie rozpuszczone! pozdrawiam

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne masz te sukienki!Z taka figura we wszystkim prezentujesz sie idealnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń