czwartek, 24 listopada 2011

S.T.A.M.P.S.

STAMPS to zegarki - znaczki.
Znaczek ma wymiary 42 mm na 42 mm i perforowane brzegi, tak jak jego pierwowzór - zwykły znaczek pocztowy.
Można je nosić na pasku na ręce - jak każdy inny zegarek. Ale można go też przykleić na torbę czy plecak, na ubranie, ale też lustro, na komputer albo przykleić w samochodzie. Zegarek można przyklejać, odklejać i naklejać wielkokrotnie dzięki specjalnej taśmie firmy 3M, która nie zostawia śladów i jest trwała.
To co wyróżnia zegarki STAMPS to ich wzornictwo. Różnorodność i bogactwo stylistyki oraz kolorów wprost oszałamia.Tu naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Mój pierwszy Stamps kupiłam w tym roku będąc nad morzem. Wczoraj spacerując po Malcie zauważyłam, że stworzono nowy punkt z tymi właśnie zegarkami. Oglądając je z przyjaciółką aż zapragnęłam mieć drugi :) ale jak na razie się wstrzymam bo tak naprawdę nie byłabym wstanie zdecydować się na jeden konkretny.










koszula - Wrangler
spodnie - H&M
apaszka - Solar
zegarek - Stamps
torebka - Stradivarius
buty - z "młodzieńczych" lat mojej mamy :)

3 komentarze:

  1. łeb jak sklep .... tej fryzurze mówimy nie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jeansowe zestawienia, więc jak dla mnie idealnie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również uwielbiam total jeans :D fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń