środa, 2 listopada 2011

Świątecznie

Pogoda trzeba przyznać, że w te święta miło nas zaskoczyła. Tak ciepło i ładnie to nie pamiętam kiedy było na Wszystkich Świętych. Rok temu z tego co pamietam nie było może aż tak bardzo zimno, ale na pewno było wietrzenie bo kapelusz co chwilkę porywał mi wiatr :) W tym roku narobiłam kilka kilometrów po cmentarzu, a ilości zapalonych zniczy nie jestem w stanie zliczyć. Muszę przyznać, że był to dzień zadumy i refleksji - jak ten czas szybko płynie.........
Poniżej kilka zdjęć z weekendu nazwijmy to świątecznego :)










płaszcz - Zara
puszek pod szyją :) - kołnierz z Promod
przepaska - H&M
rajstopy - Gatta
buty - Aldo

9 komentarzy:

  1. Uroczo! Płaszczyk piękny i Twoje nogi.. marzenie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w butach, fantastyczny kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyk i dodatki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, bardzo trafne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny płaszczyk i buty... cudowny kolor ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszcz, podoba mi się jak buty akcentują się z opaską i szalikiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. co miałas pod spodem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam sukienkę z h&m, której nie miałam okazji jeszcze zaprezentować.

    OdpowiedzUsuń