czwartek, 17 listopada 2011

Versace for H&M

Dzisiaj korzystając z dnia wolnego od pracy wybrałam się z samego rana do h&m upolować jakąś fajną sukienkę z kolekcji Versace dla h&m. Stwierdzam, że trzeba było pojechać trochę wcześniej bo 8.30 okazała się za późną godziną by można było upolować skórzaną kurtkę, a szkoda bo bardzo się na nią napaliłam. Podsumowując: dzisiaj miałam tzw. "day for me" - po zakupach w h&m - podkreślę, że mimo wszystko udanych :) wybrałam się na lunch i jeszcze wskoczyłam do kilku sklepów w Browarze - świetny dzień, oby takich było więcej :)













A oto moja dzisiejsza zdobycz








6 komentarzy:

  1. ile kosztowała? niesamowita:P

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka przepiękna ;)) a kosztowała pewnie około 400zł -jak wszystko z tej kolekcji. a swoją drogą tez byłam dziś w h&m, bez celu żadnego co prawda, ale muszę stwierdzić, że u mnie w galerii witryna Versace prezentuje sie dużo ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka przepiękna :) Zapraszamy do nas http://lifewithoutfriendsisaclosetwithoutclo.blogspot.com/. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest świetna, apaszka również !!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stroje są piękne ale różowa Versace boska to mój faworyt dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń