sobota, 26 listopada 2011

Zabawki, zabawki

Właśnie przed chwilką wróciłam z nocnych zakupów w Tesco. Postanowiłyśmy z siostrą i koleżankami wybrać się na noc zakupów zabawek w Tesco - czego się nie robi w końcu dla dzieci. Muszę przyznać, że pomimo tłumu ludzi i uciekających zabawek z przed nosa nocna wyprawa i późny sen były tego warte. Oby tylko jeszcze moja Wika była tego samego zdania. Muszę poczekać na jej minę przy odpakowywaniu prezentów, która wszystko mi powie :)






Dobranoc wszystkim i kolorowych........!!!

6 komentarzy:

  1. Żeby tylko nie podejrzała co jej kupiłaś :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie bardzo na tak taki przekładaniec kolorystyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani jest niesamowicie promieniujaca cieplem osoba-tak super wygladac w nocy ?dla mnie mega kobietka z Pani pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Twoja Wika,niesamowicie mi sie podoba,jest pelna uroku i widac,ze to bardzo otwarta dziewczynka z charakterem.Ty wygladasz natomiast promiennie:)Angele juz kiedys ktos i ja rowniez to napisalam 'prowadz dialog' z czytelniczkami,czasem jest fajny post,ktos cos zapyta,a Ty rzadko kiedy odpiszesz.Wymieniaj posty z nami wtedy bedzie ciekawiej.Magda Szwecja

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak słodko :).
    Mała na pewno będzie miała dużo frajdy przy rozpakowywaniu prezentów! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pytanie do angeliki:jakiego podkładu i pudru używasz?twoja buzia prezentuje się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń