środa, 14 grudnia 2011

List do Św. Mikołaja

Witam Was moje drogie!
Czy list do św. Mikołaja już napisany. Ja swój właśnie skończyłam pisać - w tym roku wyjątkowo późno się za to zabrałam. Ciekawa tylko jestem czy byłam na tyle grzeczna by przyniósł mi to co pragnę ?! :) Już niedługo się to okaże. Z jednej strony nie mogę się doczekać, a z drugiej mam obawę czy mój list zdąży dojść do Mikołaja o czasie, tym bardziej, że poczta ma duże opóźnienia. Chyba będę musiała poprosić męża o pomoc - on zawsze miał większe szczęście. Na pewno jak to on wyśle, to mój list dotrze na czas!



14 komentarzy:

  1. Pochwal się o co poprosiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam komplet serwisowy:))co do listu,to u nas trudno z niespodziankami,raczej wiemy co kazde z nas dostanie,czasami mojemu mezowi uda sie przede mna schowac prezent,ale rzadko:)jestem niecierpliwa:-p

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiego rodzaju prezenty lubisz dostawac? praktyczne,czy tez osobiste? u mnie z tym jest roznie,ostatnio bardziej mnie ciesza te praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. oby list zdarzyl dojsc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A apaszka skąd ? jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Listy moich prezentów nie mogę zdradzić :) ale nie martwcie się pochwalę się tym co dostanę :) Przekrój dostawanych prezentów bywa naprawdę różny - lubię i te osobiste i praktyczne, ale i drobiazgi również cieszą. Najważniejsza jest pamięć i chęci :)
    Apaszka pochodzi z H&M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Angelo ty zawsze taka idealna :) lubię tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham twojego bloga:)
    hmm , mój list napisany dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie list przekaż mężowi. Z tego co słyszałam mężczyźni mają dobre układy z Gwiazdorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ???? z gwiazdorem;) a co to takiego

    OdpowiedzUsuń
  11. W Poznaniu w Wigilię przychodzi Gwiazdor, a Mikołaje w Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przypomniałaś mi o tym sweterku z h&m, a tak go lubiłam :D Śliczna z Ciebie dziewczyna i jak pięknie się uśmiechasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że choinka już stoi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ok.tego nie wiedzialam:)tutaj przychodzi Jultomte:)a w moich stronach z Pl w wigilie prezenty przynosilo dzieciatko:)lub aniolek

    OdpowiedzUsuń