poniedziałek, 19 grudnia 2011

Prawie zapomniane

No i dopadła mnie. Dopadła mnie choroba. Tak mnie brało, brało i wygrała ze mną. Dzisiaj jestem nie do życia. Pół dnia przeleżałam w łóżku i żebym to jeszcze jakoś lepiej się czuła. Moja metoda na chorobę to w miarę możliwości prowadzić normalne życie jak co dzień i za dużo o niej nie myśleć. Tak więc jutro idę do lekarza się zbadać i zaczynam normalnie funkcjonować. Leżenie w łóżku jakoś nigdy mi nie pomagało, wręcz czułam się zawsze bardziej słaba i do wszystkiego zniechęcona. Żeby nie zaniedbać mojego bloga przedstawiam Wam kilka zdjęć wakacyjnych prawie zapomnianych.


5 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia. A gdzie zostały zrobione zdjęcia:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia zostały zrobione w Sopocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo zdrowia!!!!!!!!!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń