czwartek, 22 grudnia 2011

Przy kawce

Witam, witam!!!
Z moim zdrówkiem coraz lepiej, jak to mówią moje koleżanki "próbuję oszukać chorobę" - muszę przyznać, że nawet mi to wychodzi :)
Przed chwilką wróciłam ze spotkania z moją przyjaciółką. Co tydzień staramy się spotykać przy kawce na pogaduchy - tylko my, pyszna kawka i kawałek ciasta toffi :) Tak na marginesie uwielbiam nasze spotkania, zawsze ciężko jest nam się rozstać. Mamy sobie tyle do powiedzenia hihihihi. Dobrze, że Malta jest czynna do 22! Choć ostatnim razem wyszłyśmy z niej o 23 poproszone przez średnio miłego pana ochroniarza :) a co tam, trzeba mieć trochę czasu dla siebie :) Dzisiaj nawet prócz ploteczek, kawy i ciasteczka było coś jeszcze small gifts.



Wizytownik na pewno się przyda. Jedna wizytówka już jest w środku :)
Dobrej nocki i do usłyszenia!!!!

6 komentarzy:

  1. pieknie wygladasz <3
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra. pokaz jak wyglada twój dom na swieta :) jakie masz dekoracje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :).
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o wygląd mojego domku na święta, odsyłam do posta "światełka" :) Wesołych dziewczyny!!!!

    OdpowiedzUsuń