piątek, 23 grudnia 2011

Dzień przed Wigilią

Na dzisiaj starczy biegania. Zaliczyłam dzisiaj wizytę u fryzjera, kosmetyczki i sklepy z zabawkami. Skłamałabym mówią, że miałam ciężki dzień - bo raczej to wszystko muszę zaliczyć do przyjemności. Ale nie skłamię mówiąc, że wszystko działo się szybko. Z jednego miejsca na drugie przemieszczałam się jak perszing :) Ale jestem już w domu i mogę poświęcić resztę dnia rodzinie :) Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej!!!













sukienka - WGO
kurteczka - NN
torba - Mango
płaszcz - Zara
buty - Zara

12 komentarzy:

  1. piękne paznokcie ;o
    masz genialną sukienkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka farba malujesz wlosy? piekny blond;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia co to za farba i jaki nr. Nigdy nie pytałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie !
    Wesołych Świąt ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pięknie wyglądasz a ten płaszczyk jest rewelacyjny.
    Już dzisiaj życzę zdrowych i szczęśliwych Świąt dla Ciebie i Twojej całej rodziny!!!
    Serdecznie pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie kupiłas tą skorzana kurteczke?

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się przyznać, że nie pamiętam gdzie kupiłam tą kurteczkę, mam ją już spory czas, ale bardzo możliwe, że na WGO. Wesołych Świąt i do usłyszenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie pani Angeliko ;) jakiego uzywa pani podkladu?..bede wdzieczna za odpowiedz ;* pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam podkładu MaxFactor Xperience - kolor ten najciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń